Skip to main content

2e nieuwe modem en 3e tv kastje en vele beschuldigingen dat de fout bij mijn manier van aansluiten ligt en 10x het zelfde te hebben verteld, verder blijf ik het zelfde probleem houden.

Wie kan mij wel helpen ipv die mensen zonder kennis bij KPN?

Tv blijft gewoon aan. Ineens bij 75% schakelt  het tv kastje uit. En kan ik niks meer.

Alles is met de kabel aangesloten. Niks geen kastjes ertussen ofzo gewoon modem aan glasvezel en tvkastje aan modem.

Verschillende dingen geprobeerd resetten enzo…

En nog ligt het probleem bij mij zeggen ze. Krijg een bericht dat er een monteur moet komen. En als de fout bij mij ligt dat ik zelf moet betalen. 

Ik heb nooit gevraagd om glasvezel. Kabel wat ik van de monteur toen heb gehad functioneerde al helemaal niet.

Ben nou al weken bezig.. hun manier van benaderen geeft mij veel stress. Maar dit interesseert ze niks. 

 

@Knienke Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je tv ontvanger niet de software wil laden. 

Je geeft al 2 keer een modem en 3 keer een tv ontvanger te hebben gekregen. De kans dat het probleem daar ligt is dus vrij minimaal. 

Ook geef je aan dat alles met een kabel is aangesloten. Ik neem aan dat de kabel waarmee de tv ontvanger is aangesloten op de Experiabox ook al eens ontvangen is? 

Vaak blijft de tv ontvanger op dit percentage hangen op het moment dat er geen internet verbinding is. 

Krijg je na een tijd ook een foutmelding in beeld? Dus als de 75% een tijdje in beeld heeft gestaan?