Skip to main content

Zeker weten dat het pas 2 augustus is??? Zit al 15 minuten naar dit scherm te kijken en al 3x opnieuw opgestartā€¦. šŸ„²

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

@Butchie.01

Zet de ontvanger even enkele minuten uit (schakelaar achterop). En probeer het dan nogmaals.

-- de vraag waarbij ik deze reactie had geplaatst staat nu hier:

/interactieve-tv-11/tv-ontvanger-laat-al-15-minuten-opstartscherm-zien-546338 --


Hoi @Butchie.01, welkom.

Ik weet het zeker, hier moet dus wat anders aan de hand zijn. Daarom heb ik je even een eigen topic gegeven. Je hebt hem al drie opnieuw opgestart met de knop achterop? Maar hij loopt helemaal niet meer door?

Ik zie dat je nog 2 Motorola's 1853 hebt, gaat het om een van deze? Die zijn verouderd en kun je via de service tool apparatuur omruilen voor nieuwe.Ā 


Hallo Bart,Ā 

Ā 

Nee, ik heb het 4K abonnement met 2 ZTE ontvangers (direct bekabeld aangesloten op de experiabox V12), waarvan ik 1 zte al heb afgesloten, deze moet nog updaten.Ā 

update: nog steeds blijft hij op 20% staan, ook na opnieuw opstarten glasvezelkast en experiabox.Ā 

gr. Stefan.Ā 


@Butchie.01Ā bijzonder dat Bart iets anders ziet. Staan de gegevens in uw forumprofiel wel goed?


@Butchie.01Ā bijzonder dat Bart iets anders ziet. Staan de gegevens in uw forumprofiel wel goed?

Net aangepast, waren leeg maar heb vroeger deze wel gehad. Tnxs voor het melden.Ā 


HoiĀ @Butchie.01, welkom.

Ik weet het zeker, hier moet dus wat anders aan de hand zijn. Daarom heb ik je even een eigen topic gegeven. Je hebt hem al drie opnieuw opgestart met de knop achterop? Maar hij loopt helemaal niet meer door?

Ik zie dat je nog 2 Motorola's 1853 hebt, gaat het om een van deze? Die zijn verouderd en kun je via de service tool apparatuur omruilen voor nieuwe.Ā 


Hij isĀ na 3 uur niet aanraken eindelijk doorgelopen en ik heb weer beeld. Helaas is het niet aan te gluren door alle haperingen en stilstaande beeldenā€¦..

IkĀ blijf er nu vanaf. Hoop dat het morgen opgelost isā€¦ā€¦..Ā 

Ā 

Motorolaā€™sĀ heb ik mss nog ergens liggen, zal eens kijken. Moeten die retour???Ā 


Draadje kan sluiten.Ā 
Ā 

schijnt een storing te zijn in onze omgeving.Ā 


Motorolaā€™sĀ heb ik mss nog ergens liggen, zal eens kijken. Moeten die retour???Ā 

Ja... misschien betaald u er nog wel voor?


Nee, je betaald maar voor 2 ontvangers, dat zijn dus de ZTE's. De Motorola's zijn dan niet goed afgemeld. Bij deze dat gedaan.Ā 

Mocht er nog weer iets zijn, dan hoor ik graag van je.Ā