Skip to main content

Goedemiddag,

Namens mijn ouders stel ik deze vraag. Ze zijn sinds maandag bezig een nieuwe HD tv ontvanger te krijgen. Eerst is er voor levering hiervan voor dinsdag een afspraak gemaakt. Daarna werden ze dinsdag gebeld dat levering woensdag zou zijn (gisteren dus). Er is gewacht tot einde tijdsbestek dat de levering zou komen en toen moesten ze zelf via de telefoon te horen krijgen dat er weer iets mis was gegaan. Vanmorgen weer gebeld en er kon niet aangegeven worden wanneer de ontvanger wel geleverd zou kunnen worden. Ik vind dit een hele vreemde gang van zaken, deze mensen zijn 80+ en "afhankelijk" van de tv. Er wordt namelijk ook geen gebruik gemaakt van een computer of mobiele telefoon. Kan dit niet met spoed opgelost worden, zodat ze in ieder geval nog voor het weekend tv kunnen kijken?

 

 

Hoi @BuschmanAL, welkom op het forum!
Kun je de gegevens van jouw ouders invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Heb vandaag twee keer gebeld, bij de tweede keer bellen kreeg ik een klantvriendelijke man aan de lijn en ik ben geholpen. Het modem wordt morgen bij een servicepunt afgeleverd en die kan ik dan ophalen.