Skip to main content

Bij mij niet heb weer een vast gelopen ontvanger. Vind de kpn heel slecht de laatste tijd slechte ontvangst en steeds alles opn8euw gaat installeren zonder da ik da wil. Echt ga me hier steeds meer aan ergeren

Ā 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

GoedemorgenĀ @Angela1981, je bent helaasĀ niet deĀ enige.

Welke tv ontvanger heb je?
Het kan helpen wanneer je een reset (frisse start) doet;Ā 

Menu - Instellingen - druk 2x gele knop op afstandsbediening - Frisse Start kiezen en rustig laten lopen.Ā 


Hallo @Angela1981, wat vervelend dat je tv-ontvanger steeds vastloopt. Ik begrijp je onvrede!

Had de tipĀ vanĀ @Anneke-AnnaĀ om je tv-ontvanger te resetten geholpen? Dat verhelpt namelijk een hoop problemen. Daarnaast hadden we de afgelopen tijd veel problemen met Interactieve TV. Onze ontwikkelaars zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing.Ā  Inmiddels is er een update voor de tv-ontvanger waarmee de problemen duidelijk verminderd zouden moeten worden. Dus als jouw tv-ontvanger de update nog niet automatisch heeft opgehaald, zou ik een reset zeker aanraden. Daarmee haal je eventuele updates van de software handmatig binnen.


Hij haalt die nieuwe update geregeld binnen ik denk wel 3x per week gewoon uit zichzelf.Ā  Resetten heb ik al meerdere keren gedaan.. maar helaas..


Hij haalt die nieuwe update geregeld binnen ik denk wel 3x per week gewoon uit zichzelf.Ā  Resetten heb ik al meerdere keren gedaan.. maar helaas..

HoiĀ @Angela1981Ā 

Kijk hier even in ditĀ topicĀ , jouw probleem met de ontvanger lijkt overeen te komen. Je kunt daar een melding achterlaten en de vragen beantwoorden.Ā 


@Angela1981Ā Dat is inderdaad een bekend probleem, ik kan me voorstellen dat dit ontzettend irritant is. Mijn excuses voor het ongemak! @Anneke-AnnaĀ geeft je een heel goede tip! Heb je daar inmiddels al een melding gemaakt?


Reageer