Skip to main content

1 groot drama tegenwoordig tv kijken met kpn! Meerdere keren contact gehad met kpn maar hij blijft telkens vast lopen. Men wacht op een update schijnbaar.

ik kan niet langer wachten en overweeg sterk om over te stappen naar een andere provider.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Nick1983 welkom hier. Wat is er allemaal aan de hand???


Goedemorgen beste heeft u decoder al een Reset gegeven dat wil nog wel eens helpen  ook het beste is een frisse Reset ga naar menu instellingen dan naar systeem. 🙂


Hi @Nick1983! Heb je de reacties van @Joep1965 en @cornelis48 nog gezien? Zou je kunnen laten weten wat het antwoord daar op is? Vaak lost namelijk een reset de meest voorkomende problemen op. Gezien je al vaker contact hebt gehad kan ik me voorstellen dat je die stappen al gedaan hebt. Als dat zo is zou je kunnen laten weten wat er precies aan de hand is? Dan kijken we voor je hoe we tv kijken weer een fijne ervaring kunnen maken. 


Ook na een frisse reset blijft hij vast lopen


Hi @her54man! Je hebt een reactie geplaatst in een topic dat al meer dan een jaar oud is. 

Als de tv-ontvanger het niet goed doet, maak dan je eigen topic aan. Geef daar zo veel mogelijk relevante informatie zodat we je goed kunnen helpen. Of bel 0800-0402 om de klantenservice te spreken als er haast bij is.