Skip to main content

Mijn tv ontvanger blijft vastlopen bij gebruik van de app zoals Netflix, Videoland, YouTube en Prime. 
 

Alles al mogelijke oplossingen al een paar keer met jullie gedaan telefonisch en vanaf afstand. Niks helpt. Sinds overgang glasvezel een groot drama. Ook internet val regelmatig weg.

ben het enorm zat. Ik ben er nu al bijna 1 jaar mee bezig nog geen oplossing. Krijg geen nieuwe ontvanger of iets dergelijks. Nog even en ik stap over naar een ander.

 

 

Hi @Lynn36 en welkom op het forum! Frustrerend als de ontvanger volledig vastloopt wanneer je de apps gebruikt, dus ik kijk met je mee. Eerst even een paar vragen zodat ik duidelijk heb wat er speelt en wat je zelf al geprobeerd hebt:

  • Als de ontvanger vastloopt, dan doet hij dus helemaal niks meer? Of duurt het bijvoorbeeld langer om de apps/andere zaken te laden? 
  • Je hebt al een frisse start van de tv-ontvanger gedaan, en dit heeft totaal niet geholpen? 
  • Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op je modem? Mocht er een switch tussen zitten, of een draadloze verbindingsset, zou je de ontvanger dan eens rechtstreeks met een internetkabel op je modem aan willen sluiten? Ik ben benieuwd hoe het dan gaat
  • Valt het internet weg op het moment dat de ontvanger blijft hangen, of gaat dit willekeurig? 

Neem voor de zekerheid ook ons kennisartikel over problemen met de tv-ontvanger door: 

Wellicht staat de oplossing daar al in.


Hier hetzelfde probleem. Bij alle apps blijft het vast lopen. Alles al nieuw opgestart, ook fabrieksinstellingen etc al geprobeerd. Als je belt word gezegd dat tv ontvangers nog niet oud genoeg zijn en je moet bellen als het vast zit. Je betaald best een fors bedrag per maand maar performance zijn bagger. Ik heb nu nog HMB2260 ontvangers thuis. Wat valt hier nog meer aan te doen KPN? Zouden dit graag opgelost zien.. wij denken ook steeds meer aan overstappen als dit niet opgelost word.. 


@MvM92 is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


@Lynn36 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

@MvM92 

De Arcadyan HMB2260 begint langzaam aan een oud beestje te worden.

Voor tv zenders werkt hij perfect.

Voor app's is het internet geheugen, helaas, aan de lage kant.

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Een moderater (KPN medewerker) kijkt ook mee en helpt ook (zoals je gemerkt heb).😉


Ja is met kabel aangesloten op de modem. Maken meer gebruik van de apps. Kan ik op een of andere manier toch die 2952 krijgen in de hoop dat dat de problemen oplost?


Ja is met kabel aangesloten op de modem. Maken meer gebruik van de apps. Kan ik op een of andere manier toch die 2952 krijgen in de hoop dat dat de problemen oplost?

 

Zolang hij goed werkt, is dat helaas bij KPN niet mogelijk.

Als je een Smart tv hebt, kan je het beste via de app's op de Smart tv kijken.

 

De nieuwste Arris 5202 kan je alleen krijgen als je een 4K abonnement van € 2,50 per maand afneemt voor minimaal 6 maanden.😉

En deze heeft echt veel meer geheugen. 

 

P.S.

Je betaald niets voor de app's, dat is puur service van KPN.

Dat is net zoals op je mobiele telefoon, Smart tv, Tabelt, etc. Ook daar betaal je niets extra's voor de app's 😉


Mijn tv ontvanger blijft vastlopen bij gebruik van de app zoals Netflix, Videoland, YouTube en Prime. 
 

Alles al mogelijke oplossingen al een paar keer met jullie gedaan telefonisch en vanaf afstand. Niks helpt. Sinds overgang glasvezel een groot drama. Ook internet val regelmatig weg.

ben het enorm zat. Ik ben er nu al bijna 1 jaar mee bezig nog geen oplossing. Krijg geen nieuwe ontvanger of iets dergelijks. Nog even en ik stap over naar een ander.

 

 

HIer hetzelfde verhaal! Zeer frustrerend 


Hi @Lynn36 en welkom op het forum! Frustrerend als de ontvanger volledig vastloopt wanneer je de apps gebruikt, dus ik kijk met je mee. Eerst even een paar vragen zodat ik duidelijk heb wat er speelt en wat je zelf al geprobeerd hebt:

  • Als de ontvanger vastloopt, dan doet hij dus helemaal niks meer? Of duurt het bijvoorbeeld langer om de apps/andere zaken te laden? 
  • Je hebt al een frisse start van de tv-ontvanger gedaan, en dit heeft totaal niet geholpen? 
  • Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op je modem? Mocht er een switch tussen zitten, of een draadloze verbindingsset, zou je de ontvanger dan eens rechtstreeks met een internetkabel op je modem aan willen sluiten? Ik ben benieuwd hoe het dan gaat
  • Valt het internet weg op het moment dat de ontvanger blijft hangen, of gaat dit willekeurig? 

Neem voor de zekerheid ook ons kennisartikel over problemen met de tv-ontvanger door: 

Wellicht staat de oplossing daar al in.

Heb alles al gedaan. 


Hi @Lynn36 en welkom op het forum! Frustrerend als de ontvanger volledig vastloopt wanneer je de apps gebruikt, dus ik kijk met je mee. Eerst even een paar vragen zodat ik duidelijk heb wat er speelt en wat je zelf al geprobeerd hebt:

  • Als de ontvanger vastloopt, dan doet hij dus helemaal niks meer? Of duurt het bijvoorbeeld langer om de apps/andere zaken te laden? 
  • Je hebt al een frisse start van de tv-ontvanger gedaan, en dit heeft totaal niet geholpen? 
  • Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op je modem? Mocht er een switch tussen zitten, of een draadloze verbindingsset, zou je de ontvanger dan eens rechtstreeks met een internetkabel op je modem aan willen sluiten? Ik ben benieuwd hoe het dan gaat
  • Valt het internet weg op het moment dat de ontvanger blijft hangen, of gaat dit willekeurig? 

Neem voor de zekerheid ook ons kennisartikel over problemen met de tv-ontvanger door: 

Wellicht staat de oplossing daar al in.

Heb alles al gedaan. 

Alles is direct verbonden zonder tussen kabel. Internet valt willekeurig weg,


Ja is met kabel aangesloten op de modem. Maken meer gebruik van de apps. Kan ik op een of andere manier toch die 2952 krijgen in de hoop dat dat de problemen oplost?

 

Zolang hij goed werkt, is dat helaas bij KPN niet mogelijk.

Als je een Smart tv hebt, kan je het beste via de app's op de Smart tv kijken.

 

De nieuwste Arris 5202 kan je alleen krijgen als je een 4K abonnement van € 2,50 per maand afneemt voor minimaal 6 maanden.😉

En deze heeft echt veel meer geheugen. 

 

P.S.

Je betaald niets voor de app's, dat is puur service van KPN.

Dat is net zoals op je mobiele telefoon, Smart tv, Tabelt, etc. Ook daar betaal je niets extra's voor de app's 😉

Ik kijk al via apps op de tv ook dan loopt alles vast.


Zie hier.

Misschien is dit iets, de nieuwe KPN+ tv box.

Werkt ook met via WIFI, dus geen energie slurpende (volksmond stroom) DVS of zo meer nodig.

En ik denk dat deze ook stabieler werkt.


@Lynn36 Als het internet wegvalt, is dat dan alleen de wifi, of ook de bekabelde internetverbinding? Fijn dat hij direct aangesloten is, dat scheelt weer een aantal tests. 🙂 

  • Als de ontvanger vastloopt, dan doet hij dus helemaal niks meer? Of duurt het bijvoorbeeld langer om de apps/andere zaken te laden? 

Ook ben ik hier nog benieuwd naar. 

Mocht je toch liever direct over willen naar een andere ontvanger,

Zie hier.

Misschien is dit iets, de nieuwe KPN+ tv box.

dan is dit ook een idee. Als je buiten contract bent met de thuisdiensten dan kun je dit aanvragen. Het lukt niet altijd via je MijnKPN, dus je kunt hier doordeweeks tussen 8:00 - 20:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 ook met ons over bellen via 0800-0402. Dan kunnen mijn collega's het abonnement omzetten. 


@Lynn36 

0800-0402 is gratis.😉