Skip to main content

Mijn ontvangers lopen vast vooral na op starten You tube, maar ook tijdens switchen van zenders en soms tijdens het vooruitspoelen van een opname?

Hier in het verleden last van gehad maar nu schering en inslag?

Is het noodzakelijk om regelmatig nieuwe ontvangers te bestellen?

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Draadloos zit een Dvs 650 tussen zegt dat je wat?


Hey @Peter1959, welkom op het KPN forum. Jammer dat je de laatste tijd veel problemen ervaart met je tv. We hebben de afgelopen periode ook wel wat verstoringen gehad die dit kunnen veroorzaken, helaas! 

Als het goed is, moet alles weer goed werken. Mocht je nog steeds regelmatig storingen ondervinden, dan kan de oorzaak iets anders zijn, zoals je DVS. 

Problemen met de Draadloze Verbindingsset doen zich op veel manieren voor. Bijvoorbeeld door een foutcode te laten zien op je TV. Ook als je last hebt van stilstaand/stotterend beeld kan dat komen door een storing in de DVS. Probeer het probleem op te lossen door de stappen te doorlopen op: Storing met de Draadloze Verbindingsset 650 oplossen. 

Helpt ook dat niet? Om optimaal te genieten van je favoriete serie of film adviseren we altijd een ethernetnetkabel tussen de Experia Box en tv-ontvanger aan te sluiten. 


Hallo Nadia,

 

Probleem doet zich voor wanneer ik bv. You tube gebruik Dus na switchen op you tube kanaal?gaat na  een tijdje begint het lampje rec te branden en staat de boel vast? op Alle drie de ontvangers?

Hierna de ontvangers aan en uit gezet daarna doet hij het weer?

Dus na switchen op you tube kanaal?

Vriendelijke groeten 

Peter Lund


Probeer te testen met een kabel. Als er dan geen problemen zijn weet je waar het aan ligt.  Eerlijk gezegd ben ik bang dat de draadloze verbindingsets echt het probleem zijn.


Ok ga die oplossing proberen bedankt Joep


Hey Peter, ben je er al uit? Is het probleem nu opgelost door een kabel te gebruiken? :) 


Reageer