Skip to main content

Goedemorgen ,

 

Na een paar jaar zet ik mijn 2e ontvanger aan en zoals gedacht loopt vast afstandsbediening doet het niet meer. Met HDMI aangesloten maar geen geluid alles kunnen controleren maar het heel systeem is traag en de kast lijkt ook de hele tijd vast te lopen. Niet echt goed dus.

Het betreft een Motorola mocht ik het goed hebben dann hebben wij deze inmiddels al 10 jaar in bezig. Maar dit kunnen jullie controleren denk ik.

Graag zou ik dit willen omruilen naar de nieuwe versie zodat ik weer normaal kan zappen en iets kan horen zonder dat het tellen duurt voordat ik op een andere kanaal zit etc.

Ik zie graag een reply tegemoet.

 

Groet,
Avis

Hallo @Avis ,

Jij hebt inderdaad een verouderde ontvanger. 

 

Via kpn.com/omruilen kun je een Motorola omwisselen voor een Arris of Arcadyan.

Noteer je itv-abonneenummer en pincode. Die heb je nodig om de nieuwe aan te melden.

 


Bedankt voor de snelle reply.

Echter als ik hier ga kan ik geen keus maken uit de 2 bovengenoemde ontvangers.

Wil nl de Motorola omwissel voor een Arris met een nieuwe afstandsbediening. Deze is nl kapot en doet niets meer sinds vanmorgen. Al geprobeerd met nieuwe batterijen tevergeefs.

 


Je krijgt vanzelf een nieuwe ontvanger toegestuurd nadat je de tool hebt ingevuld. 
 

Wat betreft jouw defecte afstandsbediening:

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Goedenmiddag inmiddels heb ik alles al in huis en kan weer vanouds tv kijken op beiden.

 

Bedankt voor de hulp.

 

Groet,

Avis