Skip to main content

Mee eens! Ik ook jaren KPN en geregeld dat mijn tv kastje vastloopt. Dan weer opnieuw opstarten en die hij het weer voor een paar dagen. Vooral bij het afspreken van Netflix en Videoland. 
als je dan bent en vraagt of het mogelijk is om je tv kastje om te ruilen in de winkel, dan krijg je als antwoord “nee mevrouw, dan moet u eerst een ander abonnement afsluiten wat duurder is.” 
Heel jammer. 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of box12 (KPN router modem)?

 

Zie er een DVS tussen? (zorgt vaak voor diverse storingen en problemen en verbruikt heel veel energie (volksmond stroom).

 

De nieuwe KPN tv+ decoder (DIW7022 kan ik voor u aanbevelen (ook al heb ik hem nog niet zelf i.v.m. HD glas kanalen).

Zie ook hier.

Deze blijkt ook goed via WIFI te kunnen werken. 


Hoi @Lautjes. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger soms vast loopt. Heb je jouw tv-ontvanger al eens een “frisse start” gegeven? Wellicht verhelpt dit het probleem al. 


Ik heb wel al regelmatig de nieuwe software laten installeren door de ontvanger uit te zetten en vervolgens na het aanschakelen op de menu knop te drukken. 


@Lautjes 

 

Maar, welke KPN tv ontvanger heeft u?

 

En hoe is deze met de KPN Experiabox of Box 12 (KPN router modem) verbonden? 


@Lautjes

 

Maar, welke KPN tv ontvanger heeft u?

 

En hoe is deze met de KPN Experiabox of Box 12 (KPN router modem) verbonden? 

Dat zal ik even naar kijken als ik thuis ben. 😇


@Lautjes

 

Maar, welke KPN tv ontvanger heeft u?

 

En hoe is deze met de KPN Experiabox of Box 12 (KPN router modem) verbonden? 

Dat zal ik even naar kijken als ik thuis ben. 😇

Ik heb een kpn ontvanger Arris vip 2952. 
En een Experia Box v10. Alles vast aangesloten. 


@Lautjes

Op zich is de apparatuur goed.

Vul je gegevens van je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in, dan kan een moderater het voor je nakijken.

 

Of misschien is dit iets voor jou?

Vooral voor streamingdiensten zoals Netflix, etc. is deze veel beter.

Heeft veel meer geheugen en een snellere processor.😉


@Lautjes we hebben niets meer van je gehoord. Is het probleem inmiddels al verholpen?


Hij loopt nog steeds vaak vast bij het gebruiken van Videoland en Netflix. 
de frisse start heb ik geprobeerd. Maar dan doet hij het even weer goed. En begint hij na een paar dagen weer. Helaas 


@Lautjes 

 

Misschien is dit iets voor jou.


Wat jammer dat een “Frisse start” het probleem niet heeft verholpen. Er komen de laatste tijd steeds vaker klachten over de stabiliteit van de apps op de tv-ontvanger. Er komt een update waarmee deze problemen sterk verminderd worden. In het topic TV ontvanger: Update naar NMC 8.3.159_1 lees je hier meer over. Onze excuses voor het ongemak. 😓


Wat jammer dat een “Frisse start” het probleem niet heeft verholpen. Er komen de laatste tijd steeds vaker klachten over de stabiliteit van de apps op de tv-ontvanger. Er komt een update waarmee deze problemen sterk verminderd worden. In het topic TV ontvanger: Update naar NMC 8.3.159_1 lees je hier meer over. Onze excuses voor het ongemak. 😓

Oké. Bedankt voor de informatie. Dan gaan we de update even afwachten. En hopen dat dat voldoende gaat helpen. 


Graag gedaan. Als het na 7 maart nog niet goed werkt wil ik je vragen om jouw tv-ontvanger nog eens een “frisse start” te geven. Blijft de tv-ontvanger daarna nog steeds vastlopen, dan hoor ik het graag van je!😊 


Graag gedaan. Als het na 7 maart nog niet goed werkt wil ik je vragen om jouw tv-ontvanger nog eens een “frisse start” te geven. Blijft de tv-ontvanger daarna nog steeds vastlopen, dan hoor ik het graag van je!😊 

Ben inmiddels bij de kpn winkel geweest en ze hebben een nieuw abonnement voor me afgesloten met de allernieuwste kastjes. Dus dan komt het vast goed. 👍🏻