Skip to main content

Mijn kastje loopt al een tijdje vast en dan heb ik nog maar 9 zenders , elke x opnieuw opstarten 

melding gemaakt afgelopen maandag nou die jongen was alleen maar aan gapen en zuchten en snapte niet hoe hij mij moest helpen , ik had zelf al de stappen op site gevolgd en jullie ook 

hij zei ik vraag voor u een nieuwe ontvanger aan , krijg ik gister een afstandsbediening ?? 
ik weer bellen krijg ik het antwoord nee hij is nog actief dus niet kapot 

moest de software update doen en om 15.00 zal ik teruggebeld worden ik wacht nog steeds en een happend kastje 

ik heb van iemand iptv geleend zodat ik toch normaal tv kan kijken kan ik een andere ontvanger krijgen die normaal functioneert betaal er ook elke maand netjes voor 😊

Het snelste wordt je geholpen door te bellen met de klantenservice 0800-0402 en dan inspreken dat je een medewerker wilt spreken.

Of wachten op een moderator kpn en vul je forumprofiel aan met je adres en klantnummer.

 


@Natje79 

 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze met de Experiabox of Box12  verbonden?

Zit er een DVS tussen? 

 

Of inderdaad 0800-0402, gratis, bellen. 


Heb al 2x gebeld en zou terug gebeld worden , word niet serieus genomen vandaar hier maar bedankt voor meedenken 


@Natje79 

We willen je (wij klanten van KPN) graag helpen.

Heb je wat meer informatie voor ons?

 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze met de Experiabox of Box12  verbonden?

Zit er een DVS tussen? 


Hoi @Natje79, het is inderdaad het snelste om ons te bellen. Als dat niet lukt of als het geen haast heeft kunnen we via deze weg ook meedenken. Joop stelt daarvoor al een paar vragen die ons meer informatie geven zodat we met je mee kunnen denken. Kan je dat beantwoorden? 

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Hoe meer jij ons kunt vertellen, hoe meer jij ons helpt om jou te kunnen helpen 🙂


@Jasper , @joop2011  ik heb een Aris Vip 2952 en alleen de radio functioneert het kastje loopt vast en ook update gehad en stroom eraf , met alle respect vind ik hoe ik aan de telefoon 2 x geholpen word geen Kpn service vandaar ik het hier probeer , zoals ik al zei ik heb via iemand Iptv te leen en heb geen genot van een kastje die je elke x moet herstarten 


 


@Natje79

 

Arris 2952 is op zich een goede (oude) KPN tv ontvanger.

Hoe is hij met de Experiabox of Box12 verbonden? (wat zit er allemaal tussen?)

 


@joop2011 hdmi en gele kabel via Experia box v10


Je hebt wel radio, maar geen tv begrijp ik.

 

Dan kan je het beste 0800-0402 bellen. (gratis)

Dan sturen ze je nieuwe (gerenoveerde) op.


@joop2011  bedankt voor advies en meekijken 


Als het met een directe kabel is aangesloten (en er niets tussen zit zoals een switch of draadloze verbindingsset) is daar weinig wat er invloed op kan hebben. Joop's suggestie lijkt me ook de makkelijkste optie. Is dat al gelukt?


Perfect opgelost door klantenservice krijg nieuw kastje !


Top @Natje79, ik ga er vanuit dat je weer zonder problemen kunt kijken zodra die geleverd is! 🙂