Skip to main content

Hi, Als ik een programma terug kijk mbv 'kijk vanaf het begin' loopt deze vast na een aantal minuten. Na een aantal keer een zwart scherm te zien (toetsencombinatie TV-terugkijken stoppen?-OK-zwart scherm-TV-terugkijken stoppen?-OK-zwart scherm-etc) kom ik uiteindelijk terug in het hoofdmenu en kan ik verder kijken als ik wederom het programma selecteer in de tvgids en kijk-vanaf-het-begin selecteer. Dit gebeurd altijd en meerdere keren in een programma. Opnieuw opstarten en resetten werkt niet. Dit probleem is er al meer dan een jaar, nu pas probeer ik het maar eens hier op het forum. Kan ik nog iets proberen?

Dag @Mr. Pen is de tv ontvanger met een kabel aangesloten aan het modem?


Dag Joep1965,

Ja met kabel. De ontvanger is met de kabel aangesloten op de KPN modem. Afgezien van het bovenstaande probleem werkt alles prima, geen vastlopers dus bij normale weergave.


Welk type ontvanger heb je en heb je em al een "frisse start " gegeven?


Arris VIP2952 V2

Het probleem is er meer dan een jaar. De ontvanger wordt regelmatig uitgezet met de knop op de achterkant.


Dat uitzetten is niet hetzelfde als resetten. Je vindt de "frisse start " in het menu. Probeer dat even.  Werkt dat niet dan moeten we verder op zoek gaan.


Ik geloof dat ik dat al eens gedaan heb. Ik doe het nog eens en kijk het even aan. Ik reageer over een paar dagen. Dank voor je hulp.