Skip to main content

Wij hebben 3 TV's met KPN ontvangers, waarvan 1 gloednieuwe Sony smartTV (KD-55A85). We gebruiken Youtube en Videoland, maar meermaals per dag lopen deze apps vast. Dan moet de KPN ontvanger gereset worden - wat enkele minuten duurt - en doen de apps het weer wel. Een uur later moet er weer gereset worden, en zo gaat het de hele dag door.

KPN klantenservice beloofde mij 3 nieuwe TV ontvangers van een nieuwer model toe te zenden, want dat zou het probleem oplossen,. Helaas stuurden zij er maar 1. Maar ook deze werkt na installatie niet. De apps lopen nog steeds vast.

Een laatste poging, voordat ik mijn abonnement opzeg, is horen of iemand hier het probleem herkent en een oplossing gevonden heeft

Bestaande klanten kunnen bij kpn nu naar de TV+ abonnementen. In vrijwel alle gevallen minder duur dan het huidige abonnement. Die TV+ BOX werkt prima met de apps.

Dat weet ik inmiddels maar het is kennelijk voor TS niet het geval. En ook niet iedereen heeft behoefte aan de TV+ Box met tig apps maar wat ik dus betoogde is dat het bij Ziggo makkelijker is om nieuwe apparatuur te verkrijgen.

Berteman.

Ik wilde het niet zeggen maar bij Ziggo zijn de streams in de app slechts 720p. Dat is toch zonde op de Apple TV box. Daar is ie veel te goed voor. Zeker als je het op je hoofd televisie wilt gebruiken. Dan is het beeld via de next mini mooier.

Dat weet ik ook, maar op de tweede en derde televisie kijk ik maar een enkel programma en is het prima. En de stream van de kpn app voor de Apple TV is 0.0 p 😂


Beste Marcia, Dankjewel voor je reactie. Waar het mij om gaat is dat er dus blijkbaar wel een oplossing is om te zorgen dat de dienst die jullie bieden en waarmee jullie klanten proberen aan te trekken, wel goed werkt, maar dat KPN ons die niet wil geven. Als we die willen, moeten we extra betalen. Dat vind ik toch een beetje de omgekeerde wereld. Als u met me mee kan denken over een oplossing hiervoor, graag. Anders zit er helaas toch niets op dan te switchen naar een provider die in elk geval geen beloften doet die ze niet waar maken, of extra geld vragen voor het waarmaken hiervan.

 

 

Dit is precies wat ik dus ook niet uit kan staan! Waardeloos van KPN!


Helemaal begrijpelijk! Het kan nog steeds voorkomen dat Videoland op de 2952 en de 2260 niet werken. Daarom adviseren we in dat geval om het via de Smart tv app te gebruiken óf inderdaad de nieuwe TV+ Box aan te schaffen. Je stapt hiervoor over naar de nieuwe propositie, waarbij het internet iets goedkoper is, maar je betaalt ook iets meer voor de TV+ Box. Ik begrijp dat dit het gevoel geeft alsof ik je wat anders aan wil smeren, maar dat is zeker niet het geval!


Misschien (meer dan waarschijnlijk) ben je wel goedkoper uit met de nieuwe TV+ propositie. Tel het eens op met wat nu in je abonnement zit. In de daarbij horende nieuwe tv ontvanger werkt de Videoland app super.

*op de meeste DSL aansluitingen is alleen tot 100 Mb/s beschikbaar. Soms is er pairbonding en is er tot 200 Mb/s mogelijk.
1000 Mb/s ( 1 Gb/s ) alleen glasvezel.


Wij hebben 3 TV's met KPN ontvangers, waarvan 1 gloednieuwe Sony smartTV (KD-55A85). 

 

Zie hier, misschien is dit de perfecte oplossing voor u.