Skip to main content

Ik heb exact hetzelfde, zojuist gebeld met de klantenservice en echt zeer onvriendelijk te woord gestaan, niet zoals ik van KPN gewend ben. Ook ik heb hier op het internet meerdere berichten over geraadpleegd. Op de site van kpn wordt aangegeven welke ontvanger je hiervoor nodig zou hebben, maar de medewerker vertelde mij dat het geen KPN product is en ik maar moest ophangen. Ik kan op de site geen e-mail adres vinden om hierover een klacht in te dienen, dus dan maar zo.

Chris

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

onheus behandeld door de “klantenservice” met een melding van hetzelfde probleem

 

Admin: Reactie onder bestaand topic geplaatst. Graag geen reacties onder meerdere topics plaatsen, zie ook de huisregels

 


Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12 (KPN modem router)?

 

Terugspoelen, is dat bij een opname of van “programma gemist” via de gids (guide)?

 

Vul ook je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in.

Rechtsboven waar je ook inlogt of uitlogt zie je je profiel ook bij staan.

Dan kan een moderater het nakijken en erop terugkomen. Duurt wel een paar dagen i.v.m. drukte.

Klantenservice hoort altijd vriendelijk te zijn.😉


Hoi @chris6165, welkom op ons forum, bedankt voor je feedback! We zijn er momenteel mee bezig dit op te lossen, met een komende update moet dit opgelost worden. In de tussentijd is de workaround de apps via je smart-tv te gebruiken.