Skip to main content

Hi KPN,

 

Onze tv ontvanger loopt telkens vast. Voornamelijk bij Videoland en bij opnames. Soms moet ik meerdere keren per dag de ontvanger opnieuw opstarten.

Nu heb ik gebeld met jullie klantenservice en ben zeer teleurgesteld in dit gesprek. Ik moest de tv aanzetten, een opname opstarten en toen liep de tv niet vast (het gebeurd natuurlijk niet altijd). En toen was het antwoord heel simpel: geen probleem dus u krijgt geen nieuwe ontvanger! Er viel verder ook niet te praten met de medewerker en ik voel me totaal niet gehoord en begrepen. Voor een abonnement van meer dan 70,- per maand mag ik het toch onacceptabel vinden dat ik meerdere malen per dag onze ontvanger opnieuw moet opstarten? We hebben er boven nog een staan en die werkt prima. 
 

Bij deze: ik zou graag een nieuwe ontvanger bestellen bij jullie, wie kan me helpen? Alvast bedankt! 

Beste @DeKa, heel vervelend dit! Ik heb meerdere signalen gekregen van opnames die vast liepen. Heb jij jouw ontvanger al eens een ‘frisse start’ gegeven? Dat kan via het menu van de ontvanger. Welke ontvanger heb je? Ook ben ik benieuwd dat als jij de ontvangers van plaats wisselt, of het probleem dan meeverhuist naar boven of niet. Op het moment dat het systeem geen storing herkent, kan ik inderdaad niet zomaar een nieuwe ontvanger sturen. We helpen je natuurlijk wel graag.