Skip to main content

Tv ontvanger loopt regelmatig vast. Foutcode STB-NMC-400. Heb software opnieuw geladen zelfs teruggebracht naar fabrieksinstellingen maar geen resultaat. Is al  een oude tv ontvanger van Telfort. Gaarne probleem oplossen. 

Hoi @Jay74, deze melding is eigenlijk de algemene melding dat je TV ontvanger geen verbinding met ons heeft. 
Waar de oorzaak zit is altijd even zoeken.
Op deze pagina kun je vinden hoe je deze foutmelding verhelpt of zou je in ieder geval moeten kunnen vinden waar de oorzaak zit!

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!


Het is al een oude tv ontvanger. Zou graag een wat nieuwere versie willen met 4k optie. Zou ik deze kunnen inruilen voor een nieuwere versie?


Alleen de motorola ontvangers worden omgeruild omdat ze verouderd zijn, dit kun je via www.kpn.com/omruilen zelf regelen. Alle ontvangers daarna moeten nog gewoon werken en worden ook omgeruild voor een van hetzelfde type als deze defect zijn.
Dat gezegd hebbende betekent deze melding vrijwel nooit dat de TV ontvanger defect is. Als je er met de eerder gestuurde pagina niet uit komt denken we natuurlijk graag even met je mee.


Kun je toelichten hoe je TV ontvanger aangesloten zit op je Experiabox? Is dit met een rechtstreekse kabel of gebruik je verder nog netwerkapparatuur? 
Op het moment dat je deze storing ervaart, werkt je wifi/bekabeld internet dan nog wel?

In het onderstaande topic kun je meer lezen over deze foutmelding: