Skip to main content
Beantwoord

Tv-ontvanger loopt vast na reset

• June 12, 2019
  • 2 reacties
  • 184 keer bekeken

Ik heb eenzelfde probleem

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Marina_

Goedemorgen @Rikkoning, Onhandig dat ook jouw tv-ontvanger vast loopt. Heb je jouw tv-ontvanger ook al opnieuw een reset gegeven? Hoe je dit kunt doen, leggen we uit in dit topic. Als dit niet helpt, ben ik benieuwd of ook jij gebruik maakt van Draadloze adapters. In dit geval wil ik je vragen welk merk/versie adapter je in gebruik hebt en of je deze adapters al opnieuw gekoppeld hebt. Ik hoor graag je bevindingen Rik!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 15, 2019
Goedemorgen @Rikkoning, Onhandig dat ook jouw tv-ontvanger vast loopt. Heb je jouw tv-ontvanger ook al opnieuw een reset gegeven? Hoe je dit kunt doen, leggen we uit in dit topic. Als dit niet helpt, ben ik benieuwd of ook jij gebruik maakt van Draadloze adapters. In dit geval wil ik je vragen welk merk/versie adapter je in gebruik hebt en of je deze adapters al opnieuw gekoppeld hebt. Ik hoor graag je bevindingen Rik!

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • June 17, 2019
Hoi @Rikkoning, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later toch nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.