Skip to main content

Mijn Tv ontvanger loopt vast als ik naar kanaal 656 Meiden van Holland ga. Krijg dan eerst blauw vlak met schakel over naar ander kanaal(Wat dan niet gaat) Daarna zwart beeld met onderin geen zender informatie. Verder gaat dan op mijn Tv ontvanger Rec rood branden. Tv ontvanger werkt pas weer normaal na opnieuw opstarten. Ik heb de tv ontvanger al gereset en software opnieuw geïnstalleerd. Modem ook gereset alles zonder resultaat. Probleem blijft hetzelfde.  Op mijn tweede tv ontvanger werkt alles goed. Hoe los ik dit op?

Ben je wèl 18+:sunglasses:


Telfort automatisch KPN geworden he


Telfort automatisch KPN geworden he

Hallo @Rene070 , ja en bij KPN zit gemiddeld een veel jonger publiek, vandaar die blokkade.:laughing:

Maar alle gekheid op een stokje, e.e.a. heeft niets met de integratie van TFT in KPN te maken, dat is vooralsnog een puur administratief gebeuren.

Er loopt wel e.e.a. bij de updates van de tv-decoders, daar zou het mee te maken kunnen hebben.

Heb je je tv-decoder al eens teruggezet naar fabriekswaarden en een frisse start gedaan?

Id de tv-decoder rechtstreeks met het modem verbonden of anderszins?

 

 


Heb ik allemaal al geprobeerd zonder resultaat. Vreemde is dat het op de 2e ontvanger wel goed werkt


Hallo @Rene070 als je de decoders wisselt, neem je het probleem dan mee, zo ja, dan ligt het aan de decoder, zo nee, dan ligt het aan de verbinding.

 


Opmerkelijk dat je ontvanger alleen vastloopt bij Meiden van Holland @Rene070. Heb je ondertussen de ontvangers al van plek gewisseld om te kijken of het probleem meeverhuist zoals JanD aangeeft? Of is het probleem inmiddels verholpen?   


Opmerkelijk dat je ontvanger alleen vastloopt bij Meiden van Holland

Ik denk dat die het er te warm van krijgt 😉


Ik heb zelf geen last van een vastloper, kom juist helemaal los van Hollandse Meiden. :stuck_out_tongue_winking_eye:

 

Ik heb geen interactieve TV, maar ik weet wel dat je dit probleem kunt oplossen door deze zender in het menu te verplaatsen naar de Verborgen Zenders. 

Dan kun je er nooit meer per ongeluk langs zappen. :thinking:

 

Kun je niet zonder de zender Meiden van Holland? 

Dan wordt het vast een omruiling van jouw ontvanger. 

 

 


Opmerkelijk dat je ontvanger alleen vastloopt bij Meiden van Holland @Rene070. Heb je ondertussen de ontvangers al van plek gewisseld om te kijken of het probleem meeverhuist zoals JanD aangeeft? Of is het probleem inmiddels verholpen?   

Heb de ontvangers omgewisseld en dan werkt het wel goed op de 2e ontvanger en op de andere loopt hij dan nog steeds vast


Dus het probleem verhuist mee begrijp ik. In dat geval ga ik ervan uit dat het probleem in de ontvanger zelf zit. Het verbergen van de zender, en daarmee mogelijk dit probleem omzeilen, is geen optie voor je? In dat geval moeten we kijken of we de ontvanger voor je om kunnen ruilen. Wil je dit, vul dan jouw forumprofiel aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan ga ik voor je aan de slag.   


 

Ik heb geen interactieve TV, maar ik weet wel dat je dit probleem kunt oplossen door deze zender in het menu te verplaatsen naar de Verborgen Zenders. 

Dan kun je er nooit meer per ongeluk langs zappen. :thinking:

 

Kun je niet zonder de zender Meiden van Holland? 

Dan wordt het vast een omruiling van jouw ontvanger. 

 

 

@Rene070 

Heb je een nieuwe ontvanger nodig?, vul dan jouw forumprofiel aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. 


Reageer