Skip to main content

Deze week de software update op twee ontvangers gekregen.

 

Vanavond beide tijdens zappen volledig vastgelopen.

 

Stroom van ontvanger eraf en erop, dan doet hij het wel weer...…

 

Klant bij KPN sinds 2 juni.... Geen goede start.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Cloudbuster, 

 

Denk dat je beter een eigen topic kan aanmaken, deze is eigenlijk opgelost. KPN iptv is een afhankelijk van je switches (IGMP snooping), dus heb je beide decoders rechtstreeks op de Experiabox of Fritzbox aangesloten? Indien je dat niet hebt ga dan na of je switches IGMP snooping ondersteunen ivm multicast


Ga ik doen!

Spullenboel zit aangesloten op Cisco Meraki Switch waar IGMP-snooping aan staat

 


Beste @Cloudbuster, welkom! Wat vervelend, dit 😞. Kan je eens proberen om de switch er een dag of twee tussenuit te halen bij één van de ontvangers? Om deze rechtstreeks bekabeld op de Experia Box aan te sluiten? Merk je dit dan ook? Ik begrijp dat dit vaker gebeurt, het vastlopen? Gebeurt dit steeds bij beide ontvangers? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je graag verder. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het opgelost is! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het opgelost is! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden. 

Beste Marcia ik heb dezelfde opstelling als Cloudbuster op mijn cisco meraki (mx64) een cisco switch aangesloten ms120 (waarop igmp  snooping is enabled ) daarop de arris vip 5202 echter is tv kijken niet mogelijk (na 2 seconden bevriest het beeld) 


Ga ik doen!

Spullenboel zit aangesloten op Cisco Meraki Switch waar IGMP-snooping aan staat

 

Werkt het nu bij jou ? Ik heb dezelfde opstelling en igmp-snooping ook enabled op de switch echter nog steeds geen normaal beeld terwijl rechtstreeks op de xperiabox prima gaat . Is er nog een instelling die ik moet aanpassen? Ik zie je reactie graag tegemoet! Alvast bedankt


Hoi Arie, welkom op het forum! Goed dat je switch in ieder geval IGMP snooping ondersteunt. Dan zou ik ook verwachten dat het gewoon werkt. Ik ben zelf niet bekend met deze switch. Maar wat je nog zou kunnen proberen is kijken wat er gebeurt als je ‘Flood unknonw multicast traffic’ op ‘disabled’ zet.


Beste Erik,,

 

Ik heb Flood unknonw multicast traffic’ op ‘disabled’ gezet echter zonder het gewenste resultaat. Heb je misschien nog andere suggesties? 


Jammer dit, Arie 😞 Even voor mijn beeldvorming, klopt het dat jij dit apparaat hebt? En dat je die hebt aangesloten op de Experia Box en dan daar deze switch op? Want dan kan het ook nog zijn dat je in de MX64 instellingen moet aanpassen rondom IGMP snooping.