Skip to main content
Vraag

TV+ ontvanger loopt volledig vast

• December 5, 2025
  • 16 reacties
  • 118 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Als eerste veel vastlopen van de gids, waardoor je opnieuw moet opstarten.

Ten tweede en het meest vreemde, nadat we een uitzending terugkeken via NPOstart en we aan het zappen waren en ook in de gids bladerden, bleef het geluid van NPOstart doorlopen! Wat we ook deden, dit bleef. Toen we het kastje uitzetten en de tv dus zwart was en op het kastje een rood lampje, bleef het geluid ook doorlopen! WTF!

Uiteindelijk maar kabels uit het kastje getrokken, dat hielp.

Maar dit kan natuurlijk niet! Toen we dit kastje opgedrongen kregen (ik wilde het oude kastje houden, mocht niet! :(  ) was ik al direct niet blij en het wordt echt alleen maar erger.

KPN graag het oude kastje weer opsturen!

16 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 5, 2025

Hier ook veel problemen, oa dat de gids helemaal vastloopt of dat deze niet gaat naar de dag/zender die je wilt.

Admin: samengevoegd met eigen topic [origineel topic]

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 5, 2025

Hallo ​@JetFreggel!

Weer terug naar het oude systeem is helaas niet mogelijk.
Mijn advies is als dit vaker gebeurd eerst het kastje eens te resetten en dan aankijken.
Mocht dit niet werken, denk ik dat hij omgeruild moet worden.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 5, 2025

Schakel je van NPO Start naar KPN terwijl de uitzending nog loopt in NPO Start?

Met andere woorden, loopt het geluid van NPO Start ook door als je eerst teruggaat naar het NPO Start menu, voordat je naar de KPN Gids gaat?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 6, 2025

Schakel je van NPO Start naar KPN terwijl de uitzending nog loopt in NPO Start?

Met andere woorden, loopt het geluid van NPO Start ook door als je eerst teruggaat naar het NPO Start menu, voordat je naar de KPN Gids gaat?

Geen idee, volgens mij heb ik eerst op de 'terug naar vorige pijltje ' geklikt. Maar eigenlijk zou dit niet uit moeten maken. Dat het kastje veel mankementen vertoont is wel duidelijk.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 9, 2025

Wat jammer dat dit kastje jou zoveel ellende bezorgt ​@JetFreggel 🙁 Dit is niet zoals het hoort.

Mijn advies is als dit vaker gebeurd eerst het kastje eens te resetten en dan aankijken.

Heb je het resetten al geprobeerd? Zo nee, dan wil ik je wel aanraden om dat nog te doen! Door een reset, wordt de software opnieuw ingeladen en dat lost veel problemen op.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 10, 2025

Wat jammer dat dit kastje jou zoveel ellende bezorgt ​@JetFreggel 🙁 Dit is niet zoals het hoort.

Heb je het resetten al geprobeerd? Zo nee, dan wil ik je wel aanraden om dat nog te doen! Door een reset, wordt de software opnieuw ingeladen en dat lost veel problemen op.

Zojuist gedaan, nu afwachten of dit iets heeft veranderd.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 10, 2025

Ik hoop het van harte, en anders kijken we gewoon even verder ​@JetFreggel!

Forum|alt.badge.img+3

Kijk even verder op dit forum Jet.... 🫣

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 11, 2025

Kijk even verder op dit forum Jet.... 🫣

Want? Daar is dé oplossing te vinden. 🤦🤷

Forum|alt.badge.img+3

Nee, alleen maar frustraties en geen oplossingen. Tenminste bij ons. Maar er zijn er nog meer. 

Vreemd genoeg (vanuit ons standpunt) zijn er ook tevreden (of minder kritische) klanten.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 11, 2025

Nee, alleen maar frustraties en geen oplossingen. Tenminste bij ons. Maar er zijn er nog meer. 

Vreemd genoeg (vanuit ons standpunt) zijn er ook tevreden (of minder kritische) klanten.

Ik blijf me verbazen over het feit dat dit + kastje ons is opgedrongen, dat je als klant gewoon niets te wensen hebt. Heel jammer...

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 12, 2025

Zojuist gedaan, nu afwachten of dit iets heeft veranderd.

Hoe staat het er nu voor ​@JetFreggel? Merk je een verschil na de reset? De TV+ ontvangers horen normaal te functioneren en dus niet zo veel frustratie op te leveren. Ik hoop dus dat het resetten geholpen heeft. Hoor het graag!

Forum|alt.badge.img+3

@JetFreggel , hebben jullie toevallig een Fritzbox?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 13, 2025

Nee, de KPN plus box. Al hebben we inmiddels geen KPN+ meer. Dat boxje kun je blijkbaar niet meer terug wisselen naar de oude.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 13, 2025

Nee, de KPN plus box. Al hebben we inmiddels geen KPN+ meer. Dat boxje kun je blijkbaar niet meer terug wisselen naar de oude.

Foto delen lukt niet.

Forum|alt.badge.img+3

?

TV+ is toch TV+.?

Of via het (tv+) kastje of via app op tv of tablet.

Wat bedoel je met KPN +?

Met Fritzbox bedoel ik iig het modem in je meterkast.

Of bedoelde je interactieve tv van KPN? Daar kan/mag je inderdaad niet meer naar terug, (helaas)