Skip to main content

Hoi, 

Ik heb een hmb2260 TV ontvanger maar deze blijft steeds hangen. Ik moet de stekker er steeds uit doen.

 

Kan ik deze omruilen voor een andere? 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch? Heb je de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Hoi @112, welkom bij ons op het forum. Joep heeft je al een paar tips gegeven, heb je die kunnen proberen? Ik ben benieuwd hoe het daarmee gaat.


Voor mijn eigen onderzoek (ervaar die problemen ook), uit welk jaar is je woning?


Hoi joep. 

Onze woning is van 51 maar wat heeft dat ermee te doen. 

Fabrieksinstelling geprobeert maar helpt niet. 

 

Hoi Jasper van kpn. 

Alles is nog hetzelfde hij blijft vast lopen. 


Ik heb ook een topic lopen en heb zelf een huis uit 1968 met verbinding via het koper netwerk. De kabels die onder de grond liggen zijn al jaren oud en zorgen mogelijk ook voor storing die je bij internet niet meteen opmerkt maar wel bij tv kijken.

Daar heb ik het met een fijne medewerker van KPN over gesproken.

Ik zie veel klachten voorbij komen over storingen bij tv en niet altijd met een aanwijsbare reden. Vandaar dat ik zelf ook onderzoek doe omdat ik het ook als storend ervaar.


Het gezetten had je geprobeerd dus @112, zonder resultaat helaas. In zijn bericht vroeg Joep ook nog hoe de tv-ontvanger is aangesloten met de Experia Box, zou je dat ook nog kunnen toelichten? Daar ben ik ook benieuwd naar.