Skip to main content

 a 4 x per dag een enorme herrie. Dit heeft te maken met de tv modem. kan deze enkel onderbreken wanneer ik de modem uitzet. staat modem aan en is tv uit gebeurt dit ook. Zeer irritant en onze hond wordt er baan van.

Ook regelmatig onderbreking van een programma met in beeld pijltjes waarna programma wordddt herstart op punt van onderbreking. Hier moet snel iets aan gebeuren anders zoek ik een andere provider.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

@Peter Snoeij , welkom bij kpn en op het forum. 

Ook regelmatig onderbreking van een programma met in beeld pijltjes waarna programma wordddt herstart op punt van onderbreking.

Dan kijk je via '’Begin gemist’’ danwel '’Terugkijken'’. Beide met de groene knop te starten. Datzelfde effect heeft Ziggo ook bij '’kijk van begin'’ en '’Replay'’. Daarvoor overstappen heeft dus geen enkele zin.

Als je gewoon live kijkt loopt het gewoon door. Ook bij live pauzeren (tot max. 1 uur).

 a 4 x per dag een enorme herrie. Dit heeft te maken met de tv modem. 

In de tv ontvanger zitten geen bewegende delen. Kan me niet voorstellen dat die enig geluid produceert. 

Het modem is een heel ander apparaat, met al die poorten en (knipperende) lampjes. We horen wel eens van piepende modems, maar dat is vooral met het type V9.

Ik ben dus benieuwd wat wel '’herrie'’ maakt.


Hoi @Peter Snoeij, goed om te zien dat je al welkom geheten én op weg geholpen bent door @PeterG 😊 We hebben verschillende behulpzame gebruikers hier op ons forum. 

Ik hoop dat PeterG zijn uitleg een en ander duidelijker heeft gemaakt. De tv-ontvanger zelf kan, zoals hij al vertelde, geen geluid maken. Daarom ben ik natuurlijk wel benieuwd naar wat de boosdoener is. Om welk kastje gaat het precies, kleur merk en type? Staan er nog andere apparaten in de buurt die mogelijk geluid kunnen maken?