Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvanger maakt geen contact met Samsung Q-led TV

  • April 25, 2020
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

Wij zitten met hetzelfde probleem. Nieuwe Samsung Q-led tv gekocht ingesteld en in 1e instantie werkt alles. Maar de laatste tijd duurt het heel lang eer ik op t scherm te zien krijg “zet de tv ontvanger aan”als ik t al überhaupt te zien krijg.

Soms lukt het soms niet. Wanneer ik dan naar Youtube ga lukt dat wel en wanneer ik dan even later naar KPN terug ga lukt het in ene wel, maar ook dan soms wel en soms niet. Wij hebben een motorola VIP 1853

enig idee?

WA1963

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @WA1963,
De ontvanger in jouw huis is sowieso toe aan vervanging. Ruil deze hier om en kijk of de problemen er dan nog zijn.  Dit type is namelijk verouderd en hopelijk is er met een omruil een oplossing. ;) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • April 25, 2020

Hallo @WA1963,
De ontvanger in jouw huis is sowieso toe aan vervanging. Ruil deze hier om en kijk of de problemen er dan nog zijn.  Dit type is namelijk verouderd en hopelijk is er met een omruil een oplossing. ;) 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 27, 2020

Hallo @WA1963 Chris geeft een uitstekende tip. De betreffende ontvanger is een wat ouder model en als je 'm omruilt zou het zo maar kunnen dat je probleem is verdwenen. Laat je weten hoe het afloopt? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2020

Hoi , heb via link n nieuwe tv ontvanger gekregen, supersnel dus. Installatie is wel duidelijk te doen .Enig probleempje wanneer je je abonnementsnummer moet invoeren en pincode als je dit nergens hebt opgeschreven. Je kunt t opzoeken zegt Google op jouw kpn maar dat zie je niet allen wanneer je n nieuwe pibcode aanvraagt. Dus tip bewaar je papieren!!

Maar verder gaat t prima, in ieder geval betere schermresolutie. Verbinding lijkt sneller te werken/ reageren

Dus happy people thuis


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 30, 2020

Ha @WA1963 Dank voor de terugkoppeling en goed om te horen dat het nu beter is. Ik zal je tip over de invulvelden doorgeven!