Skip to main content

Bij mij heeft het vanaf de koop van de Sony tv altijd gewerkt. Ongeveer een jaar en plotseling doet ie het niet meer. Ik vermoed toch een update van het een of ander. Heel vervelend, nu weer met twee AB's. Trouwens heel; simpel in te stellen via Sony instellingen -> tv kijken-> ontvanger instellen.

Bij mij heeft het vanaf de koop van de Sony tv altijd gewerkt. Ongeveer een jaar en plotseling doet ie het niet meer. Ik vermoed toch een update van het een of ander. Heel vervelend, nu weer met twee AB's. Trouwens heel; simpel in te stellen via Sony instellingen -> tv kijken-> ontvanger instellen.

Even de tv van de stroom en opnieuw de ontvanger aanmelden via Sony menu zoals je aangeeft 

 

 


Bedankt, maar dat heb ik al gedaan. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt maar deze keer wil het niet lukken. Morgen nog een keer proberen en dan wat langer, misschien dat dat helpt.


Bedankt, maar dat heb ik al gedaan. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt maar deze keer wil het niet lukken. Morgen nog een keer proberen en dan wat langer, misschien dat dat helpt.

Heb je al nieuwe batterijen in de Sony afstandsbediening gedaan. Wil ook wel eens helpen.

Ik zelf heb het probleem 1x gehad gelukkig. 

 


Ja, ook al gedaan en hij is niet gevallen ofzo. Misschien een crappy update ergens van. Wel jammer want het werkte perfect. Versterker, tv en hd kastje met één AB.


Ik heb het gevonden. Er zijn blijkbaar twee manieren om de afstandsbediening te configureren voor de KPN ontvanger. De eerste via de instellingen van de TV zelf. Die gebruikte ik altijd maar werkte niet (meer). De tweede is via de instellingen van android. Ook daar kun je via tv kijken etc de ontvanger koppelen aan de Sony AB. Lijken twee verschillende opties, hebben ook iets andere interface. In ieder geval, via deze wijze weer aan de praat gekregen.


Goede tip! Er miste voor mijn thuissituatie nog 1 puntje. Ik moest in de Google tv app de tv-ab ook activeren