Skip to main content

Goedemiddag,

Wij hebben de VIP5202 in gebruik en deze moet ik ca 1 keer per week resetten omdat het menu niet reageert op de afstandsbediening.

Ik heb al diverse keren een volledige software-update gedaan volgens de aangegeven procedure.

Kan iemand mij vertellen waarom ik telkens deze handelingen moet herhalen?

Bij voorbaat dank.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik kan me voorstellen dat dit niet erg prettig is tijdens een avondje televisie kijken, @Florisjanw. Wanneer de tv-ontvanger niet meer reageert op de afstandsbediening is dit doorgaans een probleem met de afstandsbediening en niet met de tv-ontvanger. Ik zou je daarom willen aanraden om eerst hier eens naar te kijken. Indien nodig kan je via MijnKPN zelf een nieuwe afstandsbediening aanvragen


Heb al diverse keren de link gebruikt zoals Denise heeft aangegeven “een nieuwe afstandsbediening aanvragen”. Helaas steeds een foutmelding:

 


Jammer dat het niet lukt online een nieuwe afstandsbediening aan te vragen. Ik zie dat je een VIP5202 hebt, dus niet heel gek dat het niet lukt. Ik heb je bij deze alsnog een nieuwe toegestuurd. Deze ontvang je binnen twee werkdagen per briefpost, je hoeft hiervoor dus niet thuis te blijven.


Goedemiddag Denise,

Vanmiddag de afstandsbediening ontvangen, dank voor je medewerking hierin.:sunglasses: