Skip to main content

Ik heb 2 TV ontvangers van Motarola. Deze moet ik wekelijks resetten. Ze worden enorm traag bij het opstaren en wisselen van zenders.

 

Hans

Goedemiddag @HavdHu, welkom! U kunt het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u mij nog even weten of het gelukt is?


Ik verbaas me dat er nog mensen zijn die de 1853 hebben.

Deze kan je inderdaad al lang omruilen.


Motorola 1853 worden eigenlijk standaard omgeruild voor een Arris tegenwoordig


Beste @HavdHu,

Is het nog gelukt om de tv ontvanger om te ruilen:

Goedemiddag @HavdHu, welkom! U kunt het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u mij nog even weten of het gelukt is?

 


Het omruilverzoek loopt vast bij het inplannen van een ruil afspraak. Telefonisch zijn er lange wachttijden.


Heb je het ook al geprobeerd in een andere browser? En kan je misschien een screenshot plaatsen van waar het mis gaat?


Het is in een andere browser gelukt.

Allen bedankt

 

Groet,

Hans