Skip to main content

TV ontvanger Motorola VIP2952 gaat na enige tijd (1 uur of zo) uit tijdens radio luisteren. Wat is daar aan te doen?

Beste,

In het Menu - Instellingen , zit de tegel/optie 'Stand-by’. Hier kan bijvoorbeeld aangegeven worden dat de ontvanger automagisch in Stand-by gaat na 2/4/6/8/12/24 uur. Dit is uiteraard ook uit te schakelen op deze plek. Wellicht staat hier een tijd aangegeven bij u?

 


Beste @Paulo.Stevens,

Ik denk dat je de Arris 2952 bedoeld, 😉 Want de 2952 is geen Motorola. 😉


1). Het is inderdaad een Arris 2952. (Mijn vorige ontvanger was een Motorola).
2). Hartelijk dank voor je aanwijzing dat de tegel/optie 'Stand-by’ bestaat. En dat die ook geldt voor radio luisteren. Ik heb de stand-by uit gezet. Sinds kort luister ik radio via de TV-ontvanger en ik wist niet van deze optie. 

Opmerking voor KPN:

Wel jammer dat ik dit nergens op de KPN website kon vinden. Dit had op z'n minst op https://www.kpn.com/televisie/installeren/interactieve-tv-luisteren-naar-radio.htm moeten staan. Die blz is trouwens ook niet te vinden als je naar ‘radio luisteren’ zoekt.
Ook heb ik, zonder resultaat, 3x via de KPN-chat gevraagd wat er aan het uitvallen van de radio is te doen. 
 


Bedankt voor je opmerking, @Paulo.Stevens, ik neem het intern mee: ik verwacht dat wij dit online wel kunnen aanpassen. 

Fijn dat je het met de tip van @TijtheMan hebt kunnen oplossen!