Skip to main content

Bij bestelling van 2 tv ontvangers En 2 ingeleverd bij een ophaalpunten van post nl,  er een terug ontvangen En tweede lag klaar volgens post nl maar nooit aangekomen bij ophaalpunt post nl

Beste @Maartenvn 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan een KPN moderator kijken wat er aan de hand is. 


Beste Dennis heb ik gedaan alleen het kopje iban kon ik niet vinden. Hoop er oplossing komt want hebben nu maar een ontvanger en heb er twee bestelt en 1 4K ontvanger Gr Maarten


Hoi Maarten, welkom op het forum! Dank voor het invullen van je profiel. Ik zie inderdaad dat er één ontvanger is geleverd op het servicepunt. Deze is geleverd vanuit een serviceruiling. Voor de rest zie ik dat er een abonnementswijziging is ingevoerd. Hierbij ga je over naar Hussel met 4K. Vanuit die wijziging ga je twee, nieuwe, 4K ontvangers thuis gestuurd krijgen. Echter, de wijziging gaat op 2 juni in, en je ontvangt de nieuwe ontvangers uiterlijk 3 werkdagen voor die datum. Dus ik ga er van uit dat je ze deze week geleverd krijgt.