Skip to main content

Ik heb een nieuwe tv ontvanger gekregen maar nu wil de ontvanger niet hoger dan 640x480. Terwijl het op 1080I staat.

Ik heb een breedbeeld tv. dus heb mijn twijfels.

 

De TV die ik heb is in december binnengekomen bij een black Friday actie (Op het contract van mijn vader)

Goedemiddag beste thijs35_nl misschien kan de tv niet de hoge resolutie aan. de decoder Arris 4k 5202. Heeft bij ons wel de hoge resolutie op ons Sony bravia.tv. 😀👍


Heb het inmiddels aan het werk op de juiste manier. Maar hoop dat ik dit gedram morgen niet krijg. Binnenkort eens even de TV laten nakijken. Of misschien de HDMI Poorten ook lam zijn of kapot zijn.

Goedemiddag beste thijs35_nl misschien kan de tv niet de hoge resolutie aan. de decoder Arris 4k 5202. Heeft bij ons wel de hoge resolutie op ons Sony bravia.tv. 😀👍

 


Hallo @thijs053_nl , welk merk en type decoder heb je? Dat zie ik nergens.

 


Heb het inmiddels aan het werk op de juiste manier. Maar hoop dat ik dit gedram morgen niet krijg. Binnenkort eens even de TV laten nakijken. Of misschien de HDMI Poorten ook lam zijn of kapot zijn.

 

Begrijp ik hier nu goed uit dat het inmiddels werkt met de juiste resolutie? @thijs053_nl 


Heb het inmiddels aan het werk op de juiste manier. Maar hoop dat ik dit gedram morgen niet krijg. Binnenkort eens even de TV laten nakijken. Of misschien de HDMI Poorten ook lam zijn of kapot zijn.

 

Begrijp ik hier nu goed uit dat het inmiddels werkt met de juiste resolutie? @thijs053_nl 

Ja ik heb het weer aan de praat. maar volgens mij heb ik niets kapot in de TV zelf. De HDMI poort(en) zitten vrij los. Waardoor ik deze op de juiste plek heb vast geplakt.

 

Maar helaas is het garantie bewijs kwijt (Deze is tijdens de black Friday actie in het abonnement gekomen van mijn vader bij KPN) Maar door missen van aankoopbewijs kan ik deze niet laten repareren.