Skip to main content

Beste KPN,
Ik heb vrijdag een sms bericht gekregen dat vandaag tussen 12.00 en 18.00 de oude tv ontvanger door OPD omgeruild zou worden voor een nieuwe. Ik heb me vanmiddag extra vrij genomen, echter er is niemand geweest. Ik heb nog gebeld naar KPN klantenservice. Ik werd te woord gestaan door een heel aardiger medewerkster, echter ze kon de status van de levering niet terugvinden.
Wanneer kan ik nu de tv ontvanger verwachten? 
Ik wil liever niet dat de tv ontvanger naar een servicepunt wordt gebracht.

@storing netflix Welkom op het forum. Excuses voor de late reactie. Heb je nog duidelijkheid gekregen over de ontvanger? Laat het mij gerust weten als ik nog iets voor je kan doen!


Beste Remco,

Ik heb nog 2 keer telefonisch contact gehad,  alvorens ik de tv ontvanger heb mogen ontvangen. Ik heb toen ook gevraagd om de tv ontvanger niet naar een setvicepunt te sturen. Dit is uiteraard juist wel gebeurt. Maar goed ik heb hem en hij doet het ook nog.

Mvgr. Marianne


Wat vervelend dat de tv-ontvanger alsnog naar een servicepunt is verstuurd. Goed om te lezen dat je inmiddels deze tv-ontvangers in huis hebt en dat je er al gebruik van maakt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer