Skip to main content

Beste, 

In mijn abonnement staat 1x gratis TV ontvanger en ik betaal voor 1 TV ontvanger 5,-

Echter ik heb onlangs een kapotte TV ontvanger geretourneerd en geen nieuwe ontvangen. 

Momenteel heb ik 1 tv ontvanger. Kunnen jullie 1 extra (gratis) TV ontvanger opsturen en die andere waar ik 5,- voor betaal annuleren en verrekenen in het abonnement ? 

Mvg, PJ Koolmees

Hoi @PJ_62 
Begin even met het invullen van je  klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken

 


Goedemiddag @PJ_62, welkom op ons forum!
Ik heb meteen je gegevens er bij gepakt. Ik kan de TV ontvanger wel uit je abonnement halen maar dat zal voor de kosten niets uitmaken als je het opnemenpakket wilt behouden.
Het opnemenpakket is namelijk gratis als je een tweede ontvanger hebt (€4,99) maar als je geen ontvanger hebt kost dit €4,99.

Als je geen opnemenpakket hoeft is het uiteraard wel goedkoper maar die afweging kan ik niet voor je maken.
Als je liever toch weer een tweede ontvanger hebt kan ik die ook voor je aanvragen.

Waar gaat jouw voorkeur naar uit?


Beste Thomas, 

Graag dan een 2-de ontvanger aangezien dat in het pakket hoort. Bedankt!


Is goed, ik heb het verzoek ingediend! Zodra de nieuwe ontvanger op de post is krijg je daar bericht over!