Skip to main content

Derde ontvangen ontvanger is nog niet aangemeld in abonnement? Kosten en ingangsdatum lopen al wel

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @DommeKPN, welkom. Lekker positieve naam. :sweat_smile: Normaal gesproken vraagt de tv-ontvanger na het aansluiten om het abonnementsnummer en de pincode. Die vul je dan in, en moet het werken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik voor je uit wat er aan de hand is. 


Ik heb niets meer van je gehoord @DommeKPN dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Geld dit ook als ik een tv ontvanger overneem van een ander? Ik heb al een tv ontvanger type arris 5202.Ik ben wel in bezit van een abonee nummer en pin code.


Dat gaat sowieso niet werken. Met overnemen bedoel je er voor betalen??


Ja ik kan hem compleet kopen.De hele set .


Niet doen!!!! Het gaat niet werken!! Daarbij ben je strafbaar in theorie want je koopt eigendom van kpn. Regel het gewoon via kpn. Je betaald dan wel € 5,00 per maand. Mocht je het toch doen en je krijgt em aan de praat dan ga je toch nog € 5,00 per maand betalen. Absoluut niet doen. Zonde van je geld.


Inderdaad niet kopen, want je maakt jezelf daarmee een “heler” want de decoder is gestolen van KPN. Er staan er veel van op Marktplaats en Marktplaats heeft er geen enkel probleem mee dat er gestolen TV-decoders worden verkocht, maar je hebt er niets aan als je er een “koopt” want gaat niet werken. En zelfs al zou het wel werken betaal je abonnementskosten (inclusief gratis decoder in bruikleen) dus je hebt er niets aan.


Ik wil mijn iTV ontvanger bedienen met een tweede afstand bediening . Is dit mogelijk?


Ik wil mijn iTV ontvanger bedienen met een tweede afstand bediening . Is dit mogelijk?

Niet in Spanje in ieder geval. De tv ontvangers van KPN werken alleen in Nederland :wink:

Als uw huidige afstandsbediening defect is, kunt u bij KPN een vervangend exemplaar krijgen. Wilt u een extra afstandsbediening aanschaffen, dan kan dat hier: https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/


Ik wil mijn iTV ontvanger bedienen met een tweede afstand bediening . Is dit mogelijk?