Skip to main content

Zit al 4weken op interactief kasje te wachten alles wat verkeert geleverd is terug gestuurd en nog niks ontvangen ook geen bevestiging dat ze alles terug hebben gehad schandalig hoe je behandeld wordt veel tel gepleegd hoge kosten voor bellen dit moet opgelost worden ben klaar mee

Ā 

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Hoi @Joke hermans. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe tv-ontvangers in huis hebt. Ik zal voor jou uitzoeken of er al nieuwe ontvangers zijn verzonden. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


HoiĀ @Joke hermans. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe tv-ontvangers in huis hebt. Ik zal voor jou uitzoeken of er al nieuwe ontvangers zijn verzonden. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je de tv-ontvangers al in huis hebt. Als dit niet het geval is, dan weet je mij te vinden.