Skip to main content

Goedeavond,

Inmiddels ruim twee weken geleden online mijn abonnement aangepast van 3 naar 4 tv ontvangers.  Tot op hede nog geen ontvanger ontvangen.  Wel meteen een mail met de nieuwe rekening voor het abonnement. Tot mijn verbazing  afgelopen weekend een retour doos binnen gekregen of ik 1 ontvanger wil terug sturen... Inmiddels 2x aan de lijn gezeten met klantenservice maar die kunnen mij blijkbaar niet vertellen wanneer ik de tv ontvanger kan verwachten en maar geduld moest hebben en ik moest de retour doos + brief maar als niet verzonden beschouwen..

Laatste contact met klantenservice 1 week geleden....Aangezien ik geen zin heb om weer 30 min in de wacht staan aan de telefoon kan iemand hier mij duidelijk over geven hoe lang het duurt voordat er een tv ontvanger wordt geleverd 

Alvast bedankt,

Mvg PvdPas

Goedenavond @PvdPas en welkom hier op het forum :)

Dat duurt natuurlijk allemaal veel te lang en ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten. Hopelijk heb je hem inmiddels ontvangen maar als dat niet zo is, dan maak ik hier natuurlijk graag werk van! Zou je in dat geval je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier er bij pakken zodat ik vanuit daar verder voor je kan kijken, ik hoor het in ieder geval graag van je.


Goedeavond JanZ 

Forum profiel ingevuld.

Vandaag nogmaals aan de lijn gehangen met  klantenservice. Nog niks opgestuurd.. enige wat ze kon doen was een melding maken bij de desbetreffende afdeling... 

Heb ook een herinnering ontvangen per mail dat ik 1 tv ontvanger moet terug sturen..

Hoop dat jij me wel verder kan helpen. 

Bedankt

Mvg Paul vd Pas


Top, dank voor het invullen van je profiel @PvdPas :)
De stand van zaken is als volgt; administratief heb je nu 4 tv ontvangers in je pakket zitten dus dat stukje staat gelukkig goed. De brief met daarin de vraag om een tv ontvanger retour te sturen mag je inderdaad negeren. De collega die je vanmiddag hebt gesproken, heeft onze logistieke afdeling een bericht gestuurd en daarin deze situatie nader toegelicht omdat er bij de reguliere aanvraag ergens iets niet goed is gegaan. Ik verwacht dan ook dat je de tv ontvanger binnen enkele dagen zult ontvangen. Mocht je aan het einde van deze week nog steeds niks hebben ontvangen, laat me dit dan vooral weten zodat ik het dan alsnog verder op kan pakken. Voor nu lijkt alles (eindelijk) goed te gaan; administratief staat alles goed (4 tv ontvangers) en de juiste afdeling is aangestuurd om er voor te zorgen dat die ontvanger alsnog zo snel mogelijk bij jou komt.


Goedeavond, 

Nog steeds geen ontvanger binnen... inmiddels al wel betaald voor nieuwe abonnement.. wordt dit gecompenseerd?????

 


Goedeavond, 

Nog steeds geen ontvanger binnen... inmiddels al wel betaald voor nieuwe abonnement.. wordt dit gecompenseerd?????

 

Dat schiet niet echt op dus goed dat je hier ook weer meldt @PvdPas!

Ik heb mijn collega's van de logistieke afdeling net een bericht gestuurd en uitgelegd wat er aan de hand is. Zodra ik terugkoppeling krijg, laat ik je dit uiteraard meteen weten. Wat betreft de kosten; ik zie dat je nu inderdaad al voor 4 tv ontvangers betaalt terwijl je er 3 in gebruik hebt dus dat stukje ga ik voor je rechttrekken (lees, corrigeren op de volgende factuur). Dat doe ik pas zodra die 4e tv ontvanger er echt is zodat ik de volledige balans op kan maken. Links - of rechtsom, ik ga dit voor je fixen!


Ik heb hetzelfde, geen nieuwe ontvangers, wel doos voor terugsturen😟. Ga ik natuurlijk niet doen maar vraag mij af wat levertijd is van nieuwe apparatuur na verlenging. Stond ook niets over vermeld in mails die ik na omzetting heb ontvangen (suggestie?)

grt C


Ik heb hetzelfde, geen nieuwe ontvangers, wel doos voor terugsturen😟. Ga ik natuurlijk niet doen maar vraag mij af wat levertijd is van nieuwe apparatuur na verlenging. Stond ook niets over vermeld in mails die ik na omzetting heb ontvangen (suggestie?)

grt C

 

Zie ook hier. 

 


Goedemiddag,

 

Ik zou 2 nieuwe kpn ontvangers krijgen maar nog niet ontvangen! Wanneer ontvang ik deze?

 

Mw van Hirtum 

 


Heeft u daar een bevestiging van gehad of track and tracé?


Goedemiddag,

 

Ik zou 2 nieuwe kpn ontvangers krijgen maar nog niet ontvangen! Wanneer ontvang ik deze?

 

Mw van Hirtum 

 

@Kreeftje72 

Op een forum helpen klanten elkaar.

 

Een moderater kijkt ook mee en helpt ook.

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in, dan kan een moderater het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren.

 

Of bel gratis 0800-0402


Ik heb géén  track & trace gehad. Aan de telefoon,  klantenservice,  kunnen ze me ook al niet helpen.  Ik moet maar bellen naar een firma die de ontvangers verstuurd??? Heb gezegd dat zijn mij maar moeten bellen. Maar dat doen ze niet eens.  Ben best een beetje boos omdat ze me gisteren bij de klantenservice 30min hebben laten wachten en ze kwamen niet eens terug aan de telefoon. 

 

Zojuist toch gebeld door firma wat de ontvangers levert en als het goed is ontvang ik ze morgen. Ik ben benieuwd!!

 

Wel erg frustrerend dat ik het allemaal zelf moet regelen.

 

Ben al zo lang klant.  Heb alles bij kpn maar voor de bestaande klanten wordt zo weinig gedaan!

 

Jammer... 


@Kreeftje72 

 

Als je 0800-0402 belt, kunnen ze het compleet voor je regelen.

 

1 tip, nooit boos doen, want dan bereik je het omgekeerde effect.

Het zijn net zoals jij en ik mensen.😉😊