Skip to main content

Sinds kort heb ik glasvezel. Voordat ik besluit om een 4K-pakket bij KPN af te nemen, zou ik graag willen beoordelen of dit “zinvol” is. In mijn abonnement zitten twee  arcadyan HMB2260 ontvangers. Hiervan is een aangesloten op een TV die 4K kan weergeven.
Vraag:
Is het mogelijk om één ontvanger om te ruilen tegen een 4K-ontvanger? Of om er tijdelijk een te ontvangen?

 

 

 

 

Nee, je kunt het niet uitproberen. Heeft u al een Hussel abonnement? Zoja, dan kost 4K u € 2,50 per maand extra gedurende minimaal 6 maanden. Is dus 15 euro. Dat is toch nog wel te overzien? 


Ik heb momenteel een abonnement “Internet en TV” voor euro 64,12 per maand. Mijn internetsnelheid is nu ca 100 download en 35 upload.
Welk Hussel-pakket zou ik dan moeten nemen?


@johnAPD KPN heeft maar 3 4K zenders, ik zou het maar niet doen. Zonde van het geld, en die Arcadyan HMB2260 kunnen geen 4K zenders ontvangen. Deze TV ontvangers zijn HD ontvangers. Als je inderdaad een hussel abonnement hebt kun je 4K bestellen voor € 2,50 per maand, en krijg je 2 4K TV ontvangers. (Arris 5202) Maar eerlijk gezegd vind ik het niet waard voor drie 4K zenders. 12 x € 2,50 = € 30,- per jaar, zonde van het geld. Had KPN meer 4K zenders, dan is het een overweging waard om het 4K pakket te nemen. 


Je zegt dat je internet en TV hebt, dan moet je een heel nieuw abonnement nemen. Met het abonnement wat je nu hebt lukt het niet om 4K af te nemen. Maar is het dit waard om het te doen? Ben en heb je toevallig KPN compleet?


Ik heb momenteel een abonnement “Internet en TV” voor euro 64,12 per maand. Mijn internetsnelheid is nu ca 100 download en 35 upload.
Welk Hussel-pakket zou ik dan moeten nemen?

Dat word dan € 47,50 + € 10,- + € 5,- + € 2,50 = € 65,-. Dan heeft u dus 100 mbit internet met 2 tv ontvangers en opnemen. Verder niets extra. Geen telefonie en geen pluspakket.


Dank voor advies en info. Ik houd het voorlopig maar bij “wat ik heb”.


Dit was ook 12 jaar geleden zo.

Toen moest je voor een paar extra HD zenders heel veel extra betalen.

Dus inderdaad, het beste kan je nog een paar jaar wachten, denk ik.


GOEDEMIDDAG VIA  internet aan sluiting op u tv kan u bij YouTube 4k tv uit proberen dat doet ik ook best wel mooi 😀👍


Reageer