Skip to main content

ik heb al sinds het begin HD glasvezel .Ik heb hiervoor twee tv ontvangers. In de huiskamer een arris, die werkt perfect. de tweede tv ontvanger op ons ander tv toestel is motorola vip 1853 van 2012

Deze is dusdanig verouderd dat er geen hd glasvezel zenders te ontvangen zijn en ook geen netflix en dergelijke

Graag wil ik deze motorola omruilen voor een nieuwere  zodat ik op mijn andere tv ook kan kijken waar ik voor betaal nl HD glasvezel

Doet die het nog wel? Zo ja, probeer dan eens deze link: https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm


hij doet het nog steeds maar ik onvang geen HD glasvezel en apps zoals op de andere.

die link heb ik al meerdere malen geprobeerd maar werkt niet


Hi @marna, welkom op ons forum. Ik zie dat @Nick83 al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Alleen begrijp ik dat de pagina niet werkt. Heb je de link al eens op andere browser en/of apparaat geprobeerd? Het is overigens wel van belang dat je bent verbonden met het thuisnetwerk, anders doet hij het niet. Ik hoor graag of het gelukt is!


Heb alles wat je noemt al geprobeerd maar het werkt gewoon niet 


Heb je nou al geprobeerd om de ontvangers om te ruilen voor een nieuw model?


Heb alles wat je noemt al geprobeerd maar het werkt gewoon niet 

Wat werkt er precies niet aan? Ziet u zoiets?

 


Ik ga klantenservice bellen en vraag daar of de tv ontvanger omgeruild kan worden voor een nieuwer

exemplaar zodat ik ook op andere tv o.a. netflix kan gaan kijken.

Op dit forum kom ik er niet uit omdat volgens mij niet begrepen wordt wat ik bedoel


Wat wij begrijpen is dat u de oude ontvangers om wil ruilen.  Dat kan via deze link. Klik er op en het wordt geregeld. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


Ik ga klantenservice bellen en vraag daar of de tv ontvanger omgeruild kan worden voor een nieuwer

exemplaar zodat ik ook op andere tv o.a. netflix kan gaan kijken.

Op dit forum kom ik er niet uit omdat volgens mij niet begrepen wordt wat ik bedoel

Nee, u legt ook niet uit wat u bedoelt. Het enige wat u zegt is dat het niet werkt. Wat werkt er dan niet? Krijgt u een foutmelding ofzo?


HI @marna, ik ging er vanuit dat het niet lukt om de tv-ontvanger om te ruilen via de online tool die @Nick83 mee gaf in zijn eerste bericht. Om deze tool te kunnen gebruiken, is het belangrijk dat je verbonden met het thuisnetwerk. Ik begrijp dat dit niet is wat je bedoelt. Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, zou je dan toe kunnen lichten wat je precies bedoelt? Zou je daarbij ook jouw profiel volledig in kunnen vullen en hier een seintje van kunnen geven? Dan ga ik voor je aan de slag!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer