Skip to main content

Ik probeer al een maand mijn tv ontvanger die het niet meer doet te vervangen, maar wat ik ook probeer,  het lukt niet…

Vandaag zou om 10 uur een monteur langskomen,  maar niemand kwam opdagen. 

Wel een dag vrij voor genomen..

Klantenservice 20x gebeld en dit probleem voorgelegd,  beloven van alles, maar tot nu toe niks bij uitgekomen. 

Ben kpn onderhand spuugzat, je word van kastje naar muur gestuurd voor andere tv ontvanger.  Terwijl ze onze tv ontvanger zelf gedecodeerd hebben.

En de helft van de klantenservice kunnen ze beter wegsturen. Of zinlose antwoorden,  of echt niks geen verstand van.

Ik stap met alles over (ook telefoons) als dit nog lang duurt.

Kunnen al meer dan een maand geen tv kijken

 

*Admin: eigen topic aangemaakt. 
 

Hoi, welkom op het forum.

Decoder niet aangesloten via stopcontactadapters en dat die het probleem zijn? Krijg je een (fout)melding?

Ik ga dit even doorspelen naar het moderatorteam (zodra je profiel is ingevuld). Die kunnen hier dan best snel zijn.

Zou je daarvoor vast je gegevens willen invullen in je forumprofiel, dan kunnen ze je administratief vinden. In het profiel staan je gegevens niet openbaar!
Zou je even hier willen melden als je profiel is ingevuld (en opgeslagen met de knop onderaan).


Hi @Lows, welkom hier. 

Ik pak dit gelijk met je op. Mag ik weten wat er precies aan de hand is met die ontvanger? Heb je voor mij ook het serienummer van de ontvanger diet niet meer goed werkt? Dit staat op de onderkant van de ontvanger. 

Ik hoor graag van je. 


Hallo

Serienr m11440tw6294

Dit is dus de kapotte tv ontvanger van de 2e tv


Hallo

Serienr m11440tw6294

Dit is dus de kapotte tv ontvanger van de 2e tv

Dankjewel, zou je nog een antwoord willen geven mijn andere vragen?

Mag ik weten wat er precies aan de hand is met die ontvanger? Heb je voor mij ook het serienummer van de ontvanger diet niet meer goed werkt? Dit staat op de onderkant van de ontvanger. 

 


Hallo

 

Serienr heb ik hierboven gegeven. 

Het beeld bleef iedere keer stilstaan.

Nou heb ik van de tv in de woonkamer een nieuwe gekregen, maar in de andere kamer(speelkamer) moet ik ook een nieuwe. 

Deze werkt dus ook niet meer


Duidelijk. Voordat ik dit doe wil ik graag wel uitsluiten of het aan de ontvanger of aan de locatie ligt. Als je de ontvanger van de woonkamer in de speelkamer plaatst, werkt deze daar ook? In dat geval weet ik zeker dat het aan de ontvanger ligt en ga ik het voor je omruilen.