Skip to main content

Wanneer krijgen we een 4k ontvanger ter vervanging van de standaard ontvanger die wel een beetje achterhaalt is ???

M.v.g T.Brinkenberg

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Alleen als je een abo met 4k bestelt. Als dat op jouw adres mogelijk is kun je dat via MijnKPN doen. Welke ontvanger heb je nu? 


HMB2260


Dat is nog een courant model. Dus zonder 4k pakket geen 4k ontvanger. 


@T.Brinkenberg Ik heb ze allebei. Als je geen 4K hebt dan is er ook helemaal geen verschil te zien. Sterker nog..de HMB2260 is zelfs stabieler dan de VIP5202.


Bedankt voor de info.

Ik heb namelijk wel een 4k tv vandaar.

M.v.g. T.Brinkenberg


Dat doet niet ter zake. Alleen als je ook het 4k pakket hebt met dus de 3 4k zenders, heb je een 4k-ontvanger nodig, anders niet. 


Bedankt voor de info.

Ik heb namelijk wel een 4k tv vandaar.

M.v.g. T.Brinkenberg

Ik ook, maar zoals gezegd zie je bij reguliere zenders helemaal geen verschil tussen de HMB2260 en een VIP5292 (ook niet op een 4K tv). Bij de 4k zenders zie je wel verschil maar ik zou nooit geld betalen voor een paar demo-zenders. Netflix, Disney+ etc gaat nl. via de tv-apps (in 4K). Daar heb ik geen ontvanger voor nodig.


Hoi @T.Brinkenberg, leuk dat je de kpn community een vraag stelt, welkom.

Er zijn slechts een aantal zenders die op 4K-kwaliteit tv-programma's aanbiedt. Dus je tv is er wel geschikt voor, maar de zenders uit het basispakket bieden het nog niet aan. Het is daarom niet zinnig om je de nieuwste 4K ontvanger toe te sturen. Of, je moet geïnteresseerd zijn in het handjevol zenders die wel 4K uitzendt: kpn 4K zenders. Wanneer je het 4K pakket bij KPN afneemt, dan ontvang je uiteraard ook de nieuwste 4K tv-ontvanger ;)

 


Reageer