Skip to main content

Wat moet ik doen om mijn huidige tv ontvanger om te ruilen voor een 4k tv ontvanger?

Hallo @LJ1969 ,

Een abonnement nemen op het 4K-pakket. Mogelijk moet je daarvoor overstappen op KPN Hussel. 

Je kunt deze wijzigingen regelen via MijnKPN of anders morgen vanaf 8.00 via 0800-0402. 


Ik zie deze optie niet staan bij de opties als ik mijn tv menu open, kan het zijn dat je hiervoor alleen maar kunt bellen? Wat zijn de kosten hiervan?


Hallo @LJ1969 ,

Niet via jouw TV Menu, maar wel via internet : MijnKPN (of morgen via 0800-0402)

Je moet wel minimaal 100Mbit/s kunnen afnemen bij KPN. 

Wat betreft de kosten, het is maar net wat je er allemaal bij wilt hebben: 

 


Vreemd, heb een 100 Mb internet abonnement met glasvezel, maar zie de optie op een 4K zenderpakket niet staan.

 


Heb je eerst TV toegevoegd? Bel anders morgen naar 0800-0402. 


Vreemd, heb een 100 Mb internet abonnement met glasvezel, maar zie de optie op een 4K zenderpakket niet staan.

 

Hallo @LJ1969 4K staat ook niet bij een zenderpakket maar in MijnKpn bij de rubriek producten, onderdeel tv, je moet dus wel een Husselpakket hebben.

 


Het lijkt erop alsof ik in een vicieuze cirkel terechtkom. Ik heb KPN Hussel, glasvezel, 100Mb en toch kan ik de optie voor de 4k TV ontvangers niet aanzetten/aanvinken. Jammer dat het zo ingewikkeld is.

 


De route iets vollediger uitgeschreven:

 

Via mijnKPN, Producten, “thuis”,

Dan in het linkermenu onder je abonnementsgegevens de link “Abonnement Aanpassen”,

Je hoeft (Tenzij je dat toch wil) geen internet wijzigingen te doen, controlleer de instellingen wel even.

Klik dan op de knop “Doorgaan naar TV & Entertainment” onder het kopje  Jou Wijzigingen” aan de rechter kant van de pagina

Dan kun je in de sectie van de tv ontvangers de optie voor 4K aanvinken.

 

 Lukt het nog niet, bel dan even met het gratis service nummer hier boven al meerdere malen genoemd, die regelen het zo voor je


Heb inmiddels gebeld en alles geregeld. Blijkbaar moest ook mijn TV & internet abonnement “Hussel” zijn. Via de telefoon nu alles keurig en snel geregeld. Bedankt voor alle reacties