Skip to main content

Hoi, ik heb een alles in een pakket besteld en alleen de “modem” ontvangen, mij is nu onduidelijk of de “tv ontvanger” later komt of dat er iets mis is gegaan. Ik kan mn bestelstatus ook niet inzien omdat ik een foutmelding krijg. Klopt het dat we de 2 apparaten los van elkaar opgestuurd krijgen?!

mvg Arnouttttt

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. 

ik heb de modem reeds ontvangen, maar er zat geen tv ontvanger bij. waar blijft dat apparaat? 


@Arnoutttt Staat er wel TV in je overeenkomst? zo niet kan je dit nog bij bestellen, zowel zou ik 0800-0402 bellen als je sneller geholpen wil worden, hier wachten kan een paar dagen duren voordat een moderator aan je vraag toe komt.

 

Wil je toch wachten vul dan alvast je forum profiel met de relevante gegevens, kunnen ze gelijk meekijken.


Welkom op het forum @Arnoutttt. Het is momenteel druk vandaar dat je nu pas een reactie krijgt van een KPN medewerker. In jouw bestelbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen, staat daar wel tv bij? Als je wel tv hebt mee besteld is er iets fout gegaan bij het inpakken van jouw pakket. 


Blijkbaar stond de tv er niet bij, het probleem is al verholpen. Bedankt voor de reactie.

 

mvg Arnout