Skip to main content

Eindelijk de update binnengekregen van het nieuwe menu. Nou, wat een vooruitgang, NOT, het menu oproepen duurt langer en als je een zender wilt bekijken zit er nu een extra handeling tussen, je moet “ok” geven… jammer.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Aanvulling, decoder is een Arris vip 2952 v2


Het zelfde hier.. alles is traag na de update. Netflix app oproepen moet je af en toe tig keer op OK drukken voordat er iets gebeurt. Menu is traag bij het navigeren.. apps reageren traag zoals Netflix en Youtube. Voor de update had ik geen problemen. 

 

KPN FIX DIT!!! Dit kan anno 2020 simpelweg niet! 


Pfffff, hier is het sinds de update ook al bagger. Als je ergens op drukt, dan zit er een vreselijke vertraging tussen. Hierdoor druk je vaak nogmaals en gaat ie dingen doen die je niet wil. De gids is wel mooi geworden e  het menu ook, maar traaaaaaaaag. We gebben 4 kastjes en allemaal hetzelfde. Kunnen we niey terug naar het oude, dat werkt tenminste super.


Ook bij ons een groot probleem. We irriteren ons kapot. Naar menu's en gids zappen, zappen tussen zenders. Alles super traag. Tweemaal gereset, heeft niets geholpen. Erg jammer en onnodig dit lijkt me., voor de update werkte alles prima. Als dit nog wat langer duurt, stappen we weer over.


KPN vandaag gebeld en het enige wat ze kunnen zeggen is dat ze ermee bezig zijn maar kan ook maanden duren. 80 euro betalen per maand voor een waardeloze kijkervaring.. gelukkig kan ik iedere maand opzeggen en sta op het punt om dit te doen! Wat een slechte service van KPN.. totaal geen oplossing! Stuur op zijn minst de 4K box op omdat ik weet dat deze beter werkt bij vrienden maar nee daar hebben ze bij KPN richtlijnen voor, echter niet voor gefrustreerde klanten vanwege een update van KPN zelf!!


Zeer slechte update.

A. De ontvanger is zeer traag geworden.

B. Als je in de gids bent kan je het programma dat je kijkt niet meer volgen in het kleine scherm

C. Onoverzichtelijk menu.

Ik begrijp niet de + punten van dit menu en ook niet waarom dit dan gebeurd is.

Wat wqs er mis met het oude menu??

Ik zou het oude menu weer terug willen.

Is het mogelijk om deze update te deleten en het oude menu weer terug te krijgen.??


Hier dezelfde problemen. Supertraag en herhaaldelijk loopt alles vast en moeten we weer resetten. Kpn doe hier wat aan anders vrees ik heel veel overstappers


Wat een drama !! Herken alle problemen die hiervoor genoemd worden tot en met de arrogante houding van KPN. Hoe is het mogelijk dat zo’n bedrijf updates verstrekt van zulk slechte kwaliteit 😡

Het menu is vooral opgeleukt cq opgefrist om weer een beetje mee te kunnen met de concurrentie. Dat dit ten koste van de snelheid en stabiliteit gaat maakt KPN blijkbaar niet uit, deze problemen komen naar voren tijdens de testperiode. TOCH brengt de KPN de update uit !! 

 

Wanneer komt er een goede update cq vervangt KPN alle OUDE kastjes voor moderne nieuwe die deze nieuwe software wél aankunnen ?? KOM OP KPN, LEVER KWALITEIT voor de € 70-80 ELKE MAAND !!!!!!


Wij hebben dezelfde problemen als jullie allemaal! Traag gedoe en blokkerig beeld. Heb er een telefoongesprek van meer dan een uur aan besteed waar alles tot in den treuren doorgenomen werd wat al tig keer gedaan is. Wij betalen ook iedere maand bij €80,00 en krijgen zo’n waardeloos product hiervoor terug! Nu in deze Corona tijd willen ze de ontvangers vervangen maar zit dan een dag of 2 zonder tv! Dat kan toch niet!! Ik kan en mag niet van huis en een optie om de nieuwe eerst op té halen en de oude direct terug te sturen is schijnbaar teveel moeite. Ik heb het idee dat ze ons niet vertrouwen dat we de oude apparatuur terug sturen maar wat moet ik met die trage zooi! KPN neem eens je verantwoording en laat je trouwe klanten niet in de steek!!!!

Wij denken erover om, net als vele andere, over te stappen naar een andere provider maar willen KPN toch nog de kans geven om het netjes op te lossen!


Hier hetzelfde probleem als bovenstaande allemaal genoemd. Kortom een drama!


Hier hetzelfde probleem

We hebben een Experiabox v10 / Arcadyan HMB2260, sinds een week een nieuwe NT glasontvanger en 500/500 aansluiting, en met ingang van het nieuwe menu is alles traag. Bijv. Gids, menu, zappen na zender, af en toe verdwijnen spontaan de opnames - na herstart tv-ontvanger en Experiabox zijn ze er weer. In de afgelopen tijd de software zeker 2 keer opnieuw geïnstalleerd door KPN op afstand na telefonisch contact. Ben je ca. 30 Minuten verder. Na dit hele gedoe werkt de tv-ontvanger redelijk, maar met iedere dag wordt die langzamer en langzamer. 

Internet en WiFi werkt goed.

Alles is met kabel direct aangesloten. Ik heb genoeg 'reset' en geïnstalleerd...... Zo kan het niet verder. 

Ik hoop, dat KPN een oplossing heeft. Dit is niet leuk meer. 

En een andere tv decoder voor 2,50 in de maand is voor mij geen nette oplossing, we betalen genoeg abonnement.

 

Wilco

 


@Thomas 

Is er al een update voor deze problemen?


We zijn constant bezig met updates om het grote deel van deze problemen op te lossen. In ons verzameltopic over de softwareupdates vind je altijd het laatste nieuws hierover. Hier kun je ook je feedback kwijt!


We zijn constant bezig met updates om het grote deel van deze problemen op te lossen. In ons verzameltopic over de softwareupdates vind je altijd het laatste nieuws hierover. Hier kun je ook je feedback kwijt!

Ook daar geen nieuws over de problemen. Ipv mensen ergens anders naartoe te leiden, zou het fijner zijn geweest als je gewoon een update had gegeven wanneer dit opgelost gaat worden.. ik wacht in iedergeval op 27 november, Black Friday en zeg KPN vaarwel voor Ziggo. 


Ik ben redelijk tevreden met KPN als provider. Maar ook ik zit me soms te ergeren dus dacht ik deel mijn ervaring en opinie met jullie. Bij mij schommelen de updates van de laatste tijd veelste veel kwa bedienings snelheden (software) onderling. Ik was vorige week eindelijk eens echt tevreden. Na de een na laatste update ging de tv ontvanger als een speer. Maar vanacht weer een onverwachte update, en ja hoor, terug naar 2 keer zo langzaam. 3,5g ofz merk je niet eens buiten, denkend dat je 4g gebruikt. Maar thuis als trouwe KPN klant is het verschil in software op in mijn geval de tv ontvangers dus gigantisch merkbaar... Met de nadruk op gigantisch. Dat kan eigenlijk echt niet... Zo en nu ga ik weer genieten van mijn heerlijke wifi netwerk, eerlijk waar :) 


Zelfde probleem hier. Na update Menu traag, zie geen verbetering. Nu al 2 keer vastgelopen in 3 dagen…. graag oplossen Kpn! Of nieuwe ontvangen sturen, of oude software terug plaatsen. Ik lees in dit forum dat het probleem al lang duurt en veel frustratie oplevert. Heb de Arris ontvanger.