Skip to main content

Volgende probleem: kastje staat zomaar op ‘groen lampje’. Reageer niet op de knop op het kastje en ook niet van de afstandsbediening. Tv geeft aan ‘voeding van apparaatfout controleren’. Dus stroom van kastje halen en weer erop zetten en dan weer opgelost. Ik heb elke dag gedoe met het kastje, dit is gewoon een testproduct. Ik heb het oude kastje nog niet teruggestuurd en ga aangeven dat ik daar ook mee ga wachten. 

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Volgende probleem: kastje staat zomaar op ‘groen lampje’. Reageer niet op de knop op het kastje en ook niet van de afstandsbediening. Tv geeft aan ‘voeding van apparaatfout controleren’. Dus stroom van kastje halen en weer erop zetten en dan weer opgelost. Ik heb elke dag gedoe met het kastje, dit is gewoon een testproduct. Ik heb het oude kastje nog niet teruggestuurd en ga aangeven dat ik daar ook mee ga wachten. 

Ik heb het idee dat er 'gewoon' een batch is met slechte software/hardware. Ik (en met mij vele anderen) ervaren dit soort problemen eigenlijk helemaal niet. Buiten de geijkte zaken zoals geluid, langzaam schakelen etc, etc…

KPN  moet betere procedures opstellen om die kastjes direct te vervangen, mede om te onderzoeken of dat de problemen inderdaad oplost....


Volgende probleem: kastje staat zomaar op ‘groen lampje’. Reageer niet op de knop op het kastje en ook niet van de afstandsbediening. Tv geeft aan ‘voeding van apparaatfout controleren’. Dus stroom van kastje halen en weer erop zetten en dan weer opgelost. Ik heb elke dag gedoe met het kastje, dit is gewoon een testproduct. Ik heb het oude kastje nog niet teruggestuurd en ga aangeven dat ik daar ook mee ga wachten. 

Jeetje wat vervelend. Ik herken dit helemaal niet. Wat ook gezegd wordt, misschien dat er een slechte batch is van settopboxen. Dat zou dan onderzocht moeten worden.

Kan deze voor jou niet omgeruild worden ?


Omruilen zou idd een optie zijn, dus ik ben benieuwd naar de reactie van KPN hier. Zolang dit zo doorgaat, houd ik het oude tv-kastje, die wel optimaal werkt.


Hoi @Vis37, heb je de ontvanger ook al een frisse start gegeven?
Als dat hem niet oplost ben ik wel benieuwd naar de specifieke melding, kun je daar eens een foto van plaatsen?

Je kunt hierover ook altijd even bellen met 0800-0402


@Vis37 heb je het nog weer werkend kunnen krijgen?


@Vis37 heb je het nog weer werkend kunnen krijgen?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik daarna alleen espn heb gekeken voor voetbal en dat ik na de update zag dat je het geluid kan instellen voor lip-synchronisatie en verder heb in alleen de ingebouwde samsung tv-apps gebruikt. Ik moet ‘m dus nog resetten, weinig tijd voor gehad helaas. 


ah okay, mocht je er niet uit komen dan weet je ons te vinden!