Skip to main content

Als ik een cijfer intik, dan blijft die hangen. 1 wordt 11111111 .

Ook als ik zender + of zender - intik gaat die met meerdere zenders tegelijk omhoog of omlaag. van npo1 meteen naar rtl 4, enz.

Dacht dat het aan de afstandsbediening lag. Heb vandaag een nieuwe gekregen, situatie blijft hetzelfde. Dus zal aan de ontvanger liggen. Heb al vaak opnieuw opgestart/reset, maar blijft zo reageren

 

Oh, dat is lastig. Je hebt de ab al uitgesloten lees ik.

Als het nog een Motorola ontvanger is dan kun je die aldus omruilen: kpn.com/omruilen.

Heb je al eens een reset gedaan? Menu → instellingen → 2 x gele knop. Beide opties op ja zetten en reset starten. Duurt ca. 15 minuten. Doe dat i.i.g. eens (indien het een Arris of Arcadyan betreft).

Een KPN moderator zal zich hier ook nog melden. Opdat die e.e.a. voor je kan betekenen kan je toestemming geven door je profiel hier in te vullen met je gegevens (zet die dus daar en niet in deze thread)


Dank voor het antwoord,

Reset heb ik al gedaan, meerdere keren zelfs. Volgens mij heb ik nog een Motorola ontvanger, heb ik al heel lang.

Ik zal de ontvanger omruilen en me melden bij de KPN moderator.

 

Gr Roger 


Ik zal de ontvanger omruilen

Ooh, ik weet wel zeker dat dat dit probleem oplost.:wink::grinning:

KPN is ook alle gebruikers van Motorola's aan het aanschrijven (per e-mail) om deze ontvangers om te ruilen. De eerstvolgende software update krijgen ze ook al niet meer.

Duzz kpn.com/omruilen. :wink: