Skip to main content
Eindelijk weer toegekomen aan de tv-ontvanger . Het apparaat reageert helemaal nergens op. Alleen lampje brandt . Kan ik deze inleveren en een nieuwe ontvangen.



Admin: eigen topic aangemaakt.

Hoi Harrie, welkom op het forum. De vraag is wat hier aan de hand is. Heb je de ontvanger ook even stroomloos gemaakt? En als je deze daarna aanzet, krijg je wel iets te zien op je scherm? Welke ontvanger heb je?



Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Alleen het rode lampje brandt. Een tijd geleden is in onze buurt de bliksem ingeslagen . Mijn andere ontvanger was ook kapot. Daar heb ik een nieuwe voor gekregen. Door de verbouwing (Hele huis overhoop ) ben ik niet toegekomen om over deze ontvanger te rapporteren
Ontvanger doet niets maakt geen contact met de tv. Je krijgt geen beeld op de tv
Duidelijk, dan gaan we deze ook omruilen. Nogmaals het volgende verzoek: zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Harrie, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
wanneer kan het omruilen plaatsvinden ?
Dat zou vanaf vrijdag kunnen bij een Post NL punt in de buurt. Waar dat precies is kan ik aangeven en bevestigen nadat je je profiel met je gegevens hebt aangevuld. De gegevens zijn alleen voor jou en voor mij zichtbaar. :)