Skip to main content

Ik zat vanavond rustig TV te kijken. Zet even het beeld stil om wat te drinken te pakken en wil de ontvanger verder laten spelen. Leuk idee, maar het apparaat reageert nergens meer op. Dus maar weer de ontvanger resetten ….. Zucht.

 

Wanneer lost KPN nu eindelijk dit soort problemen op? En wanneer gaat KPN eindelijk korting geven voor dit soort wan services? Een beetje startup zou dit beter doen, zou meer eager zijn om de beloofde services waar te maken zoals afgesloten middels het afgesloten abonnement. 

Maar welke ontvanger heb je? Welke experiabox? Is het allemaal bekabeld aangesloten zonder switch of iets dergelijks. Zo vaak hoor je deze problemen niet namelijk.


Hoi @René_Posthumus. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat je niet meer verder kan kijken na het pauzeren. Ik zie dat Joep1965 al een aantal vragen heeft gesteld. Zou je deze vragen willen beantwoorden? Kan je na het resetten wel weer pauzeren?


Hoi @René_Posthumus. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat je niet meer verder kan kijken na het pauzeren. Ik zie dat Joep1965 al een aantal vragen heeft gesteld. Zou je deze vragen willen beantwoorden? Kan je na het resetten wel weer pauzeren?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem is verholpen door een reset. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag.