Skip to main content

Mijn 2e TV ontvanger reageert niet meer op de afstandsbediening(en). Ook mijn andere afstandbediening (van de 1ste ontvanger) werkt niet met de 2e TV ontvanger. Ik heb de TV ontvanger al meerdere keren herstart en gereset. Ook heb ik de TV ontvanger op een andere plek uitgeprobeerd.  Er staat ook niks in de buurt die het infrarood licht kan blokkeren. Niks helpt. Graag ontvang ik een nieuwe TV ontvanger. 

Goedemorgen @rivertim! Het is heel druk op het KPN Forum en daarom kom ik er nu pas aan toe om op jouw bericht te reageren.

Speelt dit probleem nog steeds? Zo ja, dan de volgende vragen:

  • de 2e tv ontvanger reageert op geen enkele afstandsbediening maar de afstandsbedieningen werken nog wel samen met de 1e tv ontvanger?
  • Welk type tv ontvanger heb jij in gebruik?

Wil jij ook het serienummer van de tv ontvanger waarmee je dit probleem ervaart, noteren in jouw forum profiel? Het serienummer kun je vinden op de onderkant van de tv ontvanger.

Alvast bedankt!


Hallo Shyrin,

Ja dit probleem speelt nog steeds! 

  • Ja de afstandsbedieningen werken nog wel samen met de 1e tv ontvanger
  • Het type tv ontvanger die ik in gebruik heb is de Arcadyan HMB 2260

Ik zal het serienummer van de tv ontvanger noteren in mijn forum profiel.

 

Bedankt!


Dank, dan heb ik bij deze een omruilafspraak voor de tv ontvanger in orde gemaakt.

We sturen een tv ontvanger naar een PostNL servicepunt bij jou in de buurt (G4Hair). Ik verwacht dat deze morgen, 26 november na 14:30 uur, voor jou klaar ligt. Je ontvangt nog een bevestiging per SMS als de bezorger het pakket daar afgegeven heeft. Dan weet je dat je het pakket kunt afhalen. 

De oude apparatuur (inclusies voedingsadapter) graag meenemen in een doos en vergeet niet om jouw legitimatiebewijs mee te nemen: op basis hiervan krijg je het pakket mee.
Er volgt nog een bevestiging per e-mail en SMS: hier staat extra informatie in vermeld.

Laat je het weten of de nieuwe tv ontvanger het probleem opgelost heeft?


Dank. Ik heb de nieuwe TV ontvanger ontvangen en deze werkt nu met alle afstandsbedieningen die ik heb.