Skip to main content
Beantwoord

TV ontvanger reageert niet meer op afstandsbediening als je eenmaal gespoeld hebt bij het terugkijken van opnames

• September 7, 2026
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Opnamen terugkijken op de TV-box, lukt niet als je eenmaal op spoelen gedrukt hebt. Dan reageert de box niet meer op de AB en is ook niet meer te pauzeren of te stoppen. AB is goed, ook de batterijen.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@MIke58, goed dat je hier een topic voor aanmaakt! Ik ben ook benieuwd welke TV-ontvanger je gebruikt en ook of je de ontvanger al herstart hebt door hem 2 minuten stroomloos te maken en weer aan te sluiten.

Lost dat het probleem op? Zo niet, wat als je dan een reset van de TV-ontvanger probeert? 

Als dat ook niet helpt hoor ik het graag! Mocht je niet zeker weten welke ontvanger je hebt, dan kan deze pagina je daarbij helpen: 

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 7, 2026

Niet de bedoeling en vervelend. 

Welke box is het?

HMB2260, VIP2952, VIP5202, DIW7022 ?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 10, 2026

Hi ​@MIke58, goed dat je hier een topic voor aanmaakt! Ik ben ook benieuwd welke TV-ontvanger je gebruikt en ook of je de ontvanger al herstart hebt door hem 2 minuten stroomloos te maken en weer aan te sluiten.

Lost dat het probleem op? Zo niet, wat als je dan een reset van de TV-ontvanger probeert? 

Als dat ook niet helpt hoor ik het graag! Mocht je niet zeker weten welke ontvanger je hebt, dan kan deze pagina je daarbij helpen: