Skip to main content

Na een stroomstoring gaat mijn ZXV8001 Set-Top-Box niet meer uit of aan via afstandsbediening, de batterijen zijn vol, Set-Top-Box al gereset, iemand een idee wat dit kan zijn ?

Het is erg lastig zonder afstandsbediening.

Met vriendelijke groet,

Alex

Admin: Eigen topic aangemaakt voor deze vraag

Hallo @admin

Na een stroomstoring gaat mijn ZXV8001 Set-Top-Box niet meer uit of aan via afstandsbediening, de batterijen zijn vol, Set-Top-Box al gereset, iemand een idee wat dit kan zijn ?

Het is erg lastig zonder afstandsbediening.

Met vriendelijke groet,

Alex

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over dit onderwerp

Helaas gaat het bij mij niet om een DIgitenne ontvanger maar om een 4K ontvanger, de batterijen \ijn al vervangen en een reset van de Set top box werkte ook niet.

 

MvG

Alex


Hoi @AlexVanDruten82, welkom. Mijn collega heeft jouw reactie hier naar toe verplaatst: geen ramp als het niet om een Digitenne afstandsbediening gaat. Werkt jouw afstandsbediening nu helemaal niet meer of alleen de aan en uit knop?


Hoi Shyrin,

 

Het is alleen de aan en uit knop die het niet doet, daarom denk ik dat het aan de ontvanger ligt, hij doet het namelijk ook niet met de afstandsbediening van onze andere ontvanger.


Na het opnieuw installeren van de software doet hij het weer.


Ah, dan klinkt het inderdaad alsof het aan de TV ontvanger zelf ligt. Wil je in je profiel onder het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ het serienummer van de betreffende ontvanger vermelden? Dan vraag ik een omruilafspraak voor je aan.


Wat mij betreft niet meer nodig, hij doet het weer, bedankt voor het meedenken !