Skip to main content

 Onze tv-ontvanger werkt niet meer. Alle stappen doorlopen via  de probleemoplosser maar niets werkt. HDMI vervanger, alles herstart, gereset en nog werkt ie niet. Als ik alles doorlopen heb en het werkt niet geeft de probleemoplosser geen alternatief. De tv-ontvanger is stuk, lampjes branden maar reageert niet op afstandsbediening, op tv geeft de HDMI poort een verbodsbordje aan...ook bij de andere HDMI- poorten. Telefonisch kom ik er niet door bij KPN. Is het mogelijk een nieuwe tv-ontvanger te versturen?? 

 

Goedemiddag beste het is toch het beste als u kpn bellen 0800 0402 gratis dat is zeker sneller. Hier is een wacht tijd voor een moderator 🫢


Hi @cornelis48! Is het gelukt met de tips van @cornelis48 een oplossing te krijgen?

Heb je verder de mogelijkheid gehad om de afstandsbediening op een andere ontvanger te testen? Of een andere afstandsbediening op de tv-ontvanger die kapot zou zijn?


Hier ook afstandbediening koppelt niet en dit ligt aan de ontvanger. 

Maar een nieuwe krijgen ho maar. En wel betalen

Zeer triest. Als je na 2 weken nog niks hoort tig keer belt. En wordt gezet deze wordt opgestuurd en we komt niks blijkt steeds dat het afgekeurd word want het ligt niet aan de ontvanger. 

Maar op hun kosten een monteur sturen. Om te bewijzen wie gelijk heeft gebeurd ook niet. 

Ziggo wordt steeds aantrekkelijker. Dan moet ik mijn aa maar stoppen en advocaat in de hand nemen voor der onzin


Beste@Ingelens

Zeer waarschijnlijk moet je AB opnieuw koppelen ik kan dat ivm een storing niet opzoeken.

Dus je de link sturen.

Maar als de site straks weer goed weer zoek op het forum naar de topic AB opnieuw koppelen of resetten.

suc6


Hi @Svenphilippen! Op onze kosten een monteur sturen doen we als we zeker weten dat de storing aan onze kant ligt. Of daar vrijwel zeker van zijn. Voordat we dit doen lopen we eerst de meest voorkomende zaken door. En kijken we of een reset of het vervangen van de apparatuur zin heeft. We betalen die monteur als het nodig is. Maar doen dat het liefst zo weinig mogelijk. 

Wel moet 20 keer bellen niet nodig zijn. 

Wat ik van je wil vragen is eerst deze link over de afstandsbediening te gebruiken. Als dat niet helpt, maak dan een eigen topic aan. Geef aan wat je al gedaan hebt. Dan kunnen we je het best helpen.