Skip to main content

Mijn afstandbediening reageert niet op itv ontvanger, aangezien deze in een afgesloten kast staat.

Klanten service ruilt niet, aangezien de ontvanger niet stuk is !!! Is hier een oplossing voor ??


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt [origineel topic]

Houten kast of metaal?

Welke afstandsbediening heb je met welke tv ontvanger?

 

  • Arris Vip5202, afstandsbediening met witte achterkant (infra rood)
  • Vip2952, afstandsbediening wit (infra rood)
  • Arris Vip5202, afstandsbediening met zwarte achterkant (Bluetooth)

 

 


Andere kast gaan halen bij Ikea. 1tje die aan de voorkant open is.


Of een IR extender kopen, kan die in de dichte kast blijven.

https://www.coolblue.nl/extenders/ir-extenders


Hi @19tini54, heel begrijpelijk dat je daar een oplossing voor wilt hebben. Ik zie dat je al verschillende tips en suggesties gekregen hebt, dat is fijn. Ik hoop dat je er op een van deze manieren uit komt. We horen graag hoe het is afgelopen en laat het gerust weten als je vragen hebt, we denken hier graag met je mee.


Goedenavond Alexandra,

maar het probleem is niet opgelost. Ik hoop dat er toch vanuit KPN een oplossing gaat komen. Ik ben best bereid een vergoeding te betalen. Maar hopende als langdurige klant en met een uitgebreid abonnement, hopende op een nieuwe ontvanger ?


@19tini54 Dan moeten we kijken naar wat de mogelijkheden zijn. Het is helaas niet zo simpel als je zomaar een andere afstandsbediening toe te sturen. Ik ben nog wel benieuwd naar welke tv-ontvanger en afstandsbediening je nu hebt?

Je kunt in MijnKPN nakijken of je een 4K tv-ontvanger kunt aanvragen. Of het mogelijk is hangt af van de internetsnelheid die haalbaar is op jouw adres. Het kost €2,50 per maand extra. Dit zijn tv-ontvangers waarbij een afstandsbediening met Bluetooth functie hoort, waardoor de afstandsbediening altijd werkt. Je bent dan niet meer afhankelijk van infrarood, waardoor obstakels (zoals deurtjes van een tv-meubel) het signaal verstoren. Als je er in MijnKPN niet uit komt, kan dan je bellen of chatten met onze klantenservice voor hulp daarbij.

Om content in 4K te kijken heb je een geschikte tv-ontvanger nodig (model VIP5202 of ZXV8001), voldoende Hussel internetsnelheid én een tv die 4K ondersteunt. Is dit het geval? Dan kun je het 4K pakket (2,50 per maand) aanzetten.

  • Heb je al Hussel Internet en TV van KPN? Bel dan naar de gratis klantenservice, zij zetten dit voor je aan.
  • Heb je nog geen Internet en TV van KPN? Zet het dan aan tijdens je bestelling.

Â