Skip to main content

ik moet regelmatig het tv kastje loskoppelen omdat het  tv kastje niet meer reageert op de afstandsbediening .

dit gebeurt meestal als ik een programma terugkijk of een opname bekijk.

ik heb al een paar keer het systeem opnieuw geinstalleerd 

maar het probleem blijft bestaan.

Goedemorgen @y.ketting en welkom hier op ons forum :)
Tof dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en goed dat je je probleem hier kenbaar maakt. Sinds wanneer speelt dit probleem? Ik neem aan dat het eerder wel goed heeft gefunctioneerd? Heb je al eens een nieuwe afstandsbediening aangevraagd? Wat ook sowieso geen kwaad kan, is om de tv ontvanger eens een zogenaamde software reset te geven. Laat je me weten of je hier iets aan hebt gehad en of dit heeft geholpen?


ik heb via instellingen alles al een keer gereset, ik moet elke keer de stroom eraf halen om hem weer te laten reageren. dit speelt nu ongeveer een week of 4


Dan denk ik dat jet het beste een nieuwe afstandsbediening aanvragen

Mocht dat onverhoopt niet lukken dan kan ik ook een nieuwe exemplaar voor je aanvragen. Mag ik in dat geval vragen om je forumprofiel in te vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Alvast bedankt!


Hoi @y.ketting, is het nog gelukt om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen? En zo ja, is het probleem hiermee ook verholpen?


de laatste dagen gaat het beter, fingers crossed. bedankt voor het advies


de laatste dagen gaat het beter, fingers crossed. bedankt voor het advies

Goed om te lezen en bedankt ook voor de terugkoppeling @y.ketting. Mochten de problemen onverhoopt terugkeren, laat het dan vooral weten!